کد خبر : 1707052 | 19 شهریور 1399 ساعت 22:09 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

او گفت بحثم پول نیست و باید بروم؛

پرسپولیس جدایی قطعی علیپور را تایید کرد

باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه ای مدعی شد که علی علیپور اعلام کرده که بحثش با پرسپولیس مالی نیست و قصد دارد به اروپا برود.

پرسپولیس جدایی قطعی علیپور را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر موضوع علی علیپور و پرسپولیس بسیار داغ بوده و هواداران این تیم نظرات گوناگونی را پیرامون تمدید قرارداد این مهاجم داده‌اند اما حالا باشگاه پرسپولیس مدعی شده که مهاجم گلزن این تیم های با پیشنهاد بالاتر نیز راضی به تمدید قرارداد نیست.

 

در اطلاعیه جدید سرخ ها آمده: «به احترام خواست هواداران، مسئولان باشگاه امروز هم تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با علی علیپور داشتند. بر این اساس سعی شد با خود او تماس گرفته شود که این امر میسر نشد و با وکیل ایشان، گفت‌وگوی مجددی انجام شد. در جریان این تماس از سوی باشگاه اعلام شد، آمادگی داریم حتی رقم بالاتری از پیشنهاد قبلی باشگاه را پرداخت نماییم.»

این ادعا در حالی مطرح شده که علی علیپور یا وکیلش آن را تایید یا تکذیب نکرده اند. در ادامه سرخ ها با تشریح ماجرا گفته اند: «این در حالی بود که باشگاه همان چندی پیش، در جلسه دومی که انجام شد رقم خوبی به آقای علیپور پیشنهاد شده بود. امروز هم به وکیل ایشان گفته شد که اقای علیپور، پای میز مذاکره بیاید باز هم پیشنهاد مالی‌ باشگاه بالا می‌رود.»

 

در ادامه روابط عمومی پرسپولیس ادعا کرده که نماینده علیپور پاسخ آن را داده است: «وکیل آقای علیپور از باشگاه وقت خواستند تا موارد را با موکل خودشان مطرح کنند. حدود نیم ساعت بعد وکیل بازیکن تماس گرفت و اعلام کردند که مساله آقای علیپور، مالی نیست که بخواهند بر سر آن بحث کنند و دلیل عدم ارائه پاسخ مثبت برای مذاکره، این است که مصمم به ادامه فوتبال خودشان در اروپا هستند و بر همین اساس، همه چیز منتفی است.»

در پایان باشگاه پرسپولیس که تحت فشار هوادارانش قرار دارد، تلاش کرده تا به این شکل طرفدارانش را قانع کند: «ما وظیفه خودمان دیدیم که با توجه به خواست هواداران، اصرار بیشتری برای حضور آقای علیپور داشته باشیم ولی بالاخره او هم باید برای آینده حرفه‌ای و زندگی خود تصمیم بگیرد و با پاسخی که دادند، ادامه کار منتفی است. باشگاه حتی بحث بازی تا نیم فصل را هم مطرح کرد که مورد توجه علیپور قرار نگرفت. دغدغه‌های هواداران قابل درک است. همیشه جدایی چنینی بازیکنانی باعث استرس هواداران می‌شود ولی باید روی داشته‌ها متمرکز شویم‌.»

 

پیش تر چند خبرگزاری پرتغالی خبر پیشنهاد ماریتیمو به علیپور را در خروجی وبسایت خود قرار دادند. او در حالی پس از شش سال از پرسپولیس جدا می‌شود که باتوجه به سهل انگاری مدیران و پایان قرارداد، پرسپولیس هیچ سودی از انتقال نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها