کد خبر : 1707057 | 19 شهریور 1399 ساعت 23:00 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

جونینیو

رویای ما بازگرداندن کریم بنزما به لیون است

جونینیو، مدیر ورزشی لیون می گوید که رویای آنها بازگرداندن کریم بنزما به این باشگاه است.

رویای ما بازگرداندن کریم بنزما به لیون است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش کریم بنزما در ترکیب لیون بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این مهاجم فرانسوی دوخته شد اما نهایتاً رئال مادرید در سال 2009 گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و بنزما را به خدمت گرفت. اگرچه مهاجم فرانسوی طی این سال ها عملکرد پر فراز و نشیبی ارائه داده اما او همواره مهاجم مورد علاقه اکثر سرمربیان رئال و البته رئیس باشگاه یعنی فلورنتینو پرز به حساب آمده است.

 

 

1515264

 



مدیر ورزشی باشگاه لیون حالا در مصاحبه ای اعلام کرد که آنها رویای بازگرداندن کریم بنزما به تیم فرانسوی را در سر می پرورانند. جونینیو در این باره گفت: " بازگرداندن کریم بنزما به منظور بازی برای ما در لیگ قهرمانان اروپا، رویای همه افراد حاضر در این باشگاه محسوب می‌شود. او به رهبر تیم تبدیل خواهد شد و علاوه بر گلزنی، تجربه مورد نیاز برای پیروزی در مسابقات را نیز به لیون اضافه خواهد کرد."



با وجود صحبت‌های جونینیو اما بعید به نظر می‌رسد که کریم بنزما به این زودی‌ها قصد جدایی از رئال مادرید را در سر داشته باشد. او حتی پیش از این در چندین مصاحبه اعلام کرده بود که شاید در این باشگاه به کار خود خاتمه دهد و کفش هایش را آویزان کند؛ موضوعی که می تواند حرف های جونینیو را حد یک رویا باقی نگه دارد.

 

 

1525983

دیدگاه‌ها