کد خبر : 1707138 | 20 شهریور 1399 ساعت 13:20 | 32.1K بازدید | 1 دیدگاه

حمله کلوپ به آبراموویچ: نمی‌توانیم مثل چلسی رفتار کنیم

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از سیاست نقل و انتقالاتی این باشگاه دفاع کرده و می‌گوید لیورپول نمی‌تواند ناگهان تصمیم بگیرد که مثل چلسی رفتار کند.

حمله کلوپ به آبراموویچ: نمی‌توانیم مثل چلسی رفتار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بسیاری از هواداران لیورپول خواهان تقویت تیم شان در فصل نقل و انتقالات تابستانی هستند یورگن کلوپ از سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه دفاع کرده و می‌گوید لیورپول نمی‌توانند ناگهان تصمیم بگیرد که مثل چلسی رفتار کند!

 

1526058

کلوپ در صحبتهای خود تاکید دارد که اهمیت حفظ ترکیب تیمی که برنده بوده بیشتر است از خرید بازیکنان اسمی و گران قیمت. لیورپول فصلی که گذشت با اختلاف 18امتیازی با تیم دوم جدول قهرمان شد تا اولین قهرمانی اش در 30 سال اخیر را جشن بگیرد.

 

لیورپول از زمان روی کار آمدن یورگن کلوپ به عنوان سرمربی این تیم هزینه زیادی برای خرید ستاره‌هایی مثل سادیو مانه، محمد صلاح، ویرژیل فن دایک و آلیسون کرده اند اما در سالهای بعدی با نگرش محافظه کارانه نسبت به نقل و انتقالات موفق شده اند از کسری بودجه کلان اجتناب کرده و وضعیت اقتصادی سالمی داشته باشند.

 

یورگن کلوپ در گفتگو با رادیو بی بی سی در این باره گفت: " باشگاه‌ها وضعیت‌های متفاوتی دارند و ما این روزها در شرایط زندگی می‌کنیم که دنیا در عدم قطعیت به سر می‌برد. اما به نظر می‌رسید این عدم اطمینان نسبت به آینده برای بعضی باشگاه‌ها اهمیت چندانی ندارد چون مالک این باشگاه‌ها برخی کشورها و الیگارش‌ها هستند. این یک واقعیت است. ولی ما باشگاه متفاوتی هستیم".

 

1525406

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: " ما دو سال پیش به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم و سال بعد قهرمانش شدیم. ما با همین سیاست و همین شرایط فاتح لیگ برتر شدیم و الان نمی توانیم یک شبه تغییر کنیم و بگوییم از این لحظه می خواهیم مثل چلسی رفتار کنیم".

 

کلوپ در ادامه گفت: " ما همیشه به دنبال تقویت تیم هستیم ولی این کار راه‌های مختلفی دارد. یک راه خرید بازیکنان جدید است و یک راه دیگر همکاری و تلاش برای پیشرفت تیم فعلی و برطرف کردن مشکلات و ایرادهای موجود است. فوتبال این است. کسی نمی‌خواهد راجع به تمرین صحبت کند. همه فقط به دنبال خریدها هستند".

 

 

دیدگاه‌ها