کد خبر : 1707206 | 20 شهریور 1399 ساعت 20:33 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

کولاروف:

انتخاب اینتر کار بسیار آسانی برای من بود

الکساندر کولاروف، مدافع صربستانی از انتقال به اینتر بسیار خوشحال به نظر می رسد.

انتخاب اینتر کار بسیار آسانی برای من بود

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر کولاروف که در پست دفاع چپ به میدان می رود در ماه نوامبر 35 ساله شد. او طی روزهای گذشته و بعد از کش و قوس‌های های فراوان بالاخره با قراردادی به ارزش 1.5 میلیون یورو به علاوه پاداش های مربوطه از رم‌ به اینتر نقل مکان کرد تا در فصل جدید شاگرد آنتونیو کونته باشد.

 

ملی‌پوش صربستانی حالا در مصاحبه ای با تلویزیون رسمی باشگاه اینتر درباره این انتقال گفت: " درست است که من قبلا چند بار به اینتر نزدیک شده بودم اما بالاخره این اتفاق رخ داد. این برای من یک انتخاب کاملا آسان بوده چرا که بعد از شنیدن تماس باشگاه اینتر با خوشحالی بسیار آن را پذیرفتم و هرگز دوبار درباره اش فکر نکردم. من قبل از این بازیکنان زیادی را در اینتر می شناختم. همچنین پیش‌تر مقابل آنها قرار گرفته بودم و فکر می‌کنم که این انتقال با دید کاملاً مثبتی انجام شد."

 

 

1526119

 

 

کولاروف در ادامه گفت: " مطمئنا حضور کونته در تصمیم من تاثیر گذار بود زیرا او بلافاصله بعد از حضور در انگلیس به موفقیت رسید و فصل گذشته نیز تحول زیادی را در اینتر به وجود آورد. امیدوارم که بتوانیم به خوبی کار کنیم و در نهایت به پیروزی های بزرگی دست پیدا کنیم.

 

من با بازی در پست دفاع چپ بسیار خوشحال هستم همان طور که در رم و منچسترسیتی نیز این کار را انجام داده بودم. قطعاً با توجه به اینکه اینتر مالکیت توپ زیادی را در اختیار دارد در اینجا خوشحال خواهم بود."

دیدگاه‌ها