کد خبر : 1707241 | 21 شهریور 1399 ساعت 09:41 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

تاریخ انتخابات بارسا تایید شد؛ با بارتومئو تا نوروز؟

باشگاه بارسلونا تاریخ انتخابات ریاست این باشگاه را اعلام کرده و پیش‌بینی کرد که باشگاه به دلیل اپیدمی کرونا چیزی در حدود 315 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

تاریخ انتخابات بارسا تایید شد؛ با بارتومئو تا نوروز؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا تایید کرد که انتخابات ریاست این باشگاه در روزهای 20 و 21 ماه مارس 2021 مقارن با 30 اسفند و 1 فروردین پیش رو برگزار خواهد شد. این در حالی است که فشار بر بارتومئو رئیس فعلی روز به روز افزایش می یابد ولی با تایید باشگاه مشخص شد که باشگاه کاتالان قصد ندارد زودتر از تاریخ مشخص شده رئیس فعلی اش را برکنار کرده و انتخابات جدیدی برگزار کند.

 

1526174

 

در ماه های اخیر بارتومئو به دلیل افت بارسلونا در زمین چمن با انتقادهای بسیاری مواجه بوده و با توجه به اینکه قصدی برای شرکت دوباره در انتخابات ندارد، بارسلونا از تاریخ اعلام شده به بعد با رئیس دیگری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

البته اگر مخالفین بارتومئو بتوانند پیش از اسفندماه به اندازه کافی امضا از اعضای رسمی باشگاه برای رای عدم اعتماد به بارتومئو جمع کنند باشگاه چاره ای جز برگزاری انتخابات زودهنگام نخواهد داشت. تا کنون برای رای عدم اعتماد به بارتومئو چیزی نزدیک به 75هزار امضا جمع آوری شده است.

 

اما برای اینکه انتخابات زودهنگام برگزار شود مخالفین بارتومئو باید بتوانند تا تاریخ 14 سپتامبر یعنی سه روز دیگر تعداد امضاهای این درخواست را به 16520 برسانند. باشگاه بارسلونا در حال حاضر 140هزار عضو رسمی دارد. سه نامزد انتخابات ریاست بارسلونا، ویکتور فونت، خوان لاپورتا و یوردی فاره اعلام کرده اند که این درخواست را امضا کرده اند. در صورت نرسیدن امضاها به حدنصاب مشخص بارتومئو تا اسفندماه رئیس باقی خواهد ماند.

 

 

دیدگاه‌ها