کد خبر : 1707270 | 21 شهریور 1399 ساعت 11:50 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

رد درخواست تاتنهام؛ تماشاچی بی تماشاچی!

درخواست باشگاه تاتنهام برای حضور 8هزار تماشاچی در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر که روز یکشنبه مقابل اورتون برگزار می‌شود از سوی دولت انگلیس رد شد.

رد درخواست تاتنهام؛ تماشاچی بی تماشاچی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تاتنهام که پسفردا یکشنبه اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر را در ورزشگاه خانگی اش مقابل اورتون برگزار خواهد کرد درخواست کرده بود که در این بازی به 8هزار نفر از هوادارانش اجازه حضور در ورزشگاه داده شود ولی این درخواست تاتنهام از سوی دولت انگلیس رد شده است.

 

1526227

 

درحالیکه هدف نهادهای فوتبالی در انگلیس این است که از ماه اکتبر به تدریج شاهد حضور هواداران در استادیوم‌ها باشند باشگاه‌های لیگ برتری امیدوارند بتوانند هر چه سریع‌تر شاهد حضور آزمایشی بخشی از هواداران شان در استادیوم‌ها باشند. اما بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد به دلیل افزایش موارد مبتلا به کرونا در این کشور در برنامه‌های مربوط به بازگشایی استادیوم‌ها تجدید نظر خواهد شد.

 

این سخنان نخست وزیر باعث شد امید باشگاه‌ها با حضور تدریجی هواداران در استادیوم‌ها کمرنگ‌تر شود. بعد از آن بود که وزارت فرهنگ، رسانه و ورزش انگلیس به درخواست باشگاه تاتنهام برای حضور 8هزار نفر از تماشاچی هایش در دیدار روز یکشنبه مقابل اورتون پاسخ منفی داد.

 

1526226

 

باشگاه تاتنهام از دولت درخواست کرده بود که در این دیدار که روز یکشنبه در ورزشگاه تازه ساز 1 میلیارد پوندی تاتنهام در شهر لندن برگزار می‌شود 4هزار نفر در سکوهای ویژه وی آی پی و 4 هزار نفر دیگر هم با رعایت فاصله اجتماعی در سکوهای عادی ورزشگاه حضور داشته باشند.

 

 

دیدگاه‌ها