کد خبر : 1707325 | 21 شهریور 1399 ساعت 16:30 | 51K بازدید | 3 دیدگاه

خارق‌العاده‌ترین فوتبالیست تاریخ آلمان از نگاه هاینکس

یوپ هاینکس سرمربی سابق بایرن مونیخ از توماس مولر به شکلی ویژه ستایش کرد.

خارق‌العاده‌ترین فوتبالیست تاریخ آلمان از نگاه هاینکس

به گزارش "ورزش سه"، یوپ هاینکس بعد از دوران بازیگری به مربی گری روی آورد و توانست با نتایج قابل قبول و قهرمانی‌های زیاد همراه با بایرن مونیخ، رئال مادرید و شالکه  نام خود را به عنوان یک مربی صاحب سبک بر سر زبان‌ها بیندارد.

او اولین بار به عنوان مربی کمکی در تیم بروسیا مونشن‌گلادباخ فعالیت کرد و طی سال‌های آینده، سابقه مربیگری در بایرن مونیخ، اتلتیک بیلبائو، آینتراخت فرانکفورت، رئال مادرید، بنفیکا، شالکه، بایر لورکوزن و بایرن مونیخ را در کارنامه خود ثبت کرد. هاینکس در سال 2013 و بعد از فتح سه‌گانه با بایرن مونیخ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا پپ گواردیولا هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

 

 

1301728

 

 

در تاریخ 6 اکتبر 2017 بایرن رسماً اعلام کرد که یوپ هاینکس را به عنوان جانشین آنچلوتی برگزیده است. سرانجام پس از مطرح شدن نام چندین مربی بزرگ، مدیران بایرن تصمیم گرفتند بار دیگر به یوپ هاینکس اعتماد کنند. او توانست بایرن را فاتح بوندسلیگا کند ولی در لیگ قهرمانان پشت سد رئال مادرید ماند.

 

 

1521978

 

 

هاینکس در گفت‌وگو با مجله "DFL" آلمان و در تمجید از شاگرد سابق خود توماس مولر گفتتوماس مولر خارق ‌العاده‌ترین بازیکن در تاریخ فوتبال آلمان است. توماس مدت هاست که نشان داده آنچه همیشه او را از دیگران متمایز کرده، خدمت به تیم، سختکوشی و دوندگی در زمین است. در کنار اینها او در زمین همانند یک رهبر است.»

 

او همچنین جاشوا کیمیش درباره مدافع 25 ساله و ملی‌پوش بایرن مونیخ نیز گفت:« کیمیش مظهر یک فوتبالیست حرفه‌ای است که می‌شود چیزی که بایرن مونیخ است را در او دید. فوتبال سرگرمی، شغل و اکسیر زندگی جاشواست. در عین حال کیمیش به عنوان انسان نیز رشد کرده است و بسیاری از فوتبالیست‌های حرفه‌ای می‌توانند از او چیزهایی بیاموزند.»

 

 

1522438

 

 

نویر و لواندوفسکی:« مانوئل نویر یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ است. لواندوفسکی فصل اخیر نه‌تنها به خاطر تعداد گل‌های زده‌اش، بلکه به خاطر در خدمت تیم بودنش، فوق‌العاده بود. اگر قرار باشد فوتبالیستی به عنوان بازیکن برتر سال 2020 انتخاب شود، روبرت شایسته کسب این عنوان است.»

 

هانسی فلیک و کسب سه گانه با بایرن:« فلیک ویژگی‌هایی همچون مدیریت خوب تیم، همدلی، اعتبار و ارتباطات خوب دارد. فلیک خودش را جدی نمی‌گیرد، اما مسئولیت‌پذیری بالایی دارد. هانسی به دلیل موقعیتی که دارد رئیس نیست، بلکه به خاطر شخصیتش بر تیم ریاست می‌کند.»

دیدگاه‌ها