کد خبر : 1707398 | 22 شهریور 1399 ساعت 10:30 | 25.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیتر کراوچ

جذب گرت بیل، بهترین گزینه برای منچستریونایتد

هم‌تیمی سابق گرت بیل از پیوستن ستاره ولزی رئال مادرید به منچستریونایتد حمایت کرده و می‌گوید بیل در اولدترافورد مثل روزهای اوجش خواهد درخشید.

جذب گرت بیل، بهترین گزینه برای منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، پیتر کراوچ ستاره سابق انگلیسی و هم تیمی سابق گرت بیل در تاتنهام می‌گوید بیل که این روزها در رئال مادرید با بی مهری روبرو است در صورتیکه به انگلیس بازگشته و به خصوص اگر به منچستریونایتد ملحق شود می‌تواند مثل روزهای اوجش بدرخشد.

 

1526388

 

اخیراً از گرت بیل به عنوان گزینه باشگاه منچستریونایتد در صورت ناکامی شیاطین سرخ در جذب جیدون سانچو نام برده شده است. در گذشته هم بارها شایعاتی درباره انتقال بیل به یونایتد مطرح شده و هر بار این اتفاق رخ نداده بود. بیل که می داند رئال به او علاقه ای ندارد به صراحت از تمایلش برای بازگشت به لیگ برتر صحبت کرده است.

 

پیتر کراوچ در گفتگو با گل در این باره گفت: " من می‌توانم گرت بیل را در یونایتد ببینم. یونایتد باشگاهی است که بیل در آنجا خودش را غریبه حس نخواهد کرد و فوراً می‌تواند جا بیفتد. یونایتد با گرت بیل می‌تواند جام بدست بیاورد. در دنیا باشگاه‌های زیادی نیستند که بتوانند از پس دستمزد او برآیند ولی به نظرم یونایتد می‌تواند یکی از آنها باشد که قادر به انجام این کار است".

 

1526387

 

همبازی سابق گرت بیل گفت: " نمی دانم تلاش یونایتد برای جذب جیدون سانچو در چه مرحله‌ای است ولی گرت بیل هم گزینه عالی ای است و به خصوص اگر به صورت قرضی منتقل شود می‌تواند برای هر باشگاهی یک معامله عالی باشد. چیزی که برایم عجیب است اینکه رئال مادرید چطور با این شدت و حدت می‌خواهد از شر گرت خلاص شود".

 

 

دیدگاه‌ها