کد خبر : 1707424 | 22 شهریور 1399 ساعت 12:24 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

بیلسا: فوتبالِ هوی‌متال؟ از موسیقی سر درنمی‌آورم!

مارچلو بیلسا سرمربی لیدز در آستانه دیدار امروز تیمش با لیورپول در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر از لیورپول به عنوان تیمی بزرگ یاد کرد و گفت لیدز برای این بازی آماده است.

بیلسا: فوتبالِ هوی‌متال؟ از موسیقی سر درنمی‌آورم!

به گزارش "ورزش سه"، مارچلو بیلسا سرمربی لیدز که تیمش امروز در اولین بازی فصل لیگ برتر انگلیس به مصاف قهرمان فصل گذشته لیورپول می رود در آستانه این دیدار گفت تیمش برای این بازی آماده است ولی او نمی تواند خود را هوادار سبک فوتبال یورگن کلوپ موسوم به هوی متال بداند چرا که با فرهنگ موسیقی چندان آشنا نیست!

 

لیدز فصل گذشته با هدایت بیلسا قهرمان چمپیونشیپ شده و به لیگ برتر راه یافت. این مربی 65ساله آرژانتینی حالا در اولین قدم در لیگ برتر باید به مصاف قهرمان فصل گذشته برود.

 

1526421

 

بیلسا در آستانه بازی امروز در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا هوادار سبک فوتبال یورگن کلوپ موسوم به هوی متال است گفت: " من با فرهنگ موسیقی چندان آشنا نیستم و برای همین نمی دانم".

 

بیلسا با اشاره به اینکه تیمش بعد از شانزده سال غیبت از لیگ برتر کار دشواری در پیش دارد گفت: " این بازی یک بازی ویژه است و سناریوهای آن با فصل گذشته تفاوت دارد. لیورپول تازه قهرمان شده و سبک بازی باثباتی دارد. لیورپول بدون شک یکی از بهترین تیمهای فعلی دنیا است".

 

سرمربی لیدز در ادامه گفت: " لیورپول یک سیستم تعریف شده و بازیکنانی خیلی خوب دارد. لیگ برتر بهترین لیگ دنیا است و شما برای موفقیت باید در بالاترین سطح باشید. تخمین اینکه ما چطور می خواهیم با لیگ برتر سازگار شویم کار سختی است. ما برای این چالش آماده ایم ولی باید آمادگی را در زمین نشان بدهیم. بازیکنان لیدز مدت زیادی است کنار هم بوده اند و باشگاه بازیکنانی که فکر می کرده می توانند در سطحی بالاتر بازی کنند را حفظ کرده".

 

 

دیدگاه‌ها