کد خبر : 1707557 | 22 شهریور 1399 ساعت 21:50 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه طوفانی قهرمان‌ها در آنفیلد (عکس)

نیمه اول دیدار تیم های لیورپول و لیدز در اولین دیدارشان از فصل جدید لیگ برتر با پیروزی 3-2 قرمزها به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر انگلیس است، امشب در آغاز فصل جدید لیگ برتر به مصاف لیدز یونایتد رفت؛ تیمی که با قهرمانی در رقابت های فصل گذشته چمپیون‌شیپ، جواز حضور در رقابت های این فصل لیگ برتر را به دست آورد.

این دیدار همچنین تقابل یورگن کلوپ و مارسلو بیلسا، مربیان دو تیم، هم هست که از جمله مهمترین تئوریسین های بزرگ چند دهه اخیر فوتبال دنیا هم هستند و همانطور که انتظار می رفت، دو تیم نمایشی هجومی ارائه دادند که در نهایت به ثبت 5 گل منجر شد.

تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که لیورپول به گل رسید. محمد صلاح که درون محوطه جریمه لیدز صاحب موقعیت شده بود، ضربه ای زد که به دست رابین کوخ برخورد کرد و مایکل الیور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود صلاح پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم به وسط دروازه، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1526551

 

1526553

 

اما این برتری تنها 8 دقیقه پایدار بود و در دقیقه 12، لیدز به گل تساوی رسید. ارسال بلند کالوین فیلیپس به سمت چپ زمین برای جک هریسون، با حرکت عالی او همراه شد و او بعد از اینکه جو گومز را پشت سر گذاشت، با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، دروازه لیورپول را باز کرد.

 

1526555

 

 

8 دقیقه نوبت لیورپولی ها بود که به گل دوم برسند. این بار روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه لیدزیونایتد، ویرژیل فن دایک با یک پرش بلند و ضربه سری مقتدرانه، بار دیگر قرمزها را پیش انداخت.

 

1526552

 

نمایش هجومی دو تیم ادامه پیدا کرد و بین دقایق 30 تا 33، دو بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد. ابتدا در دقیقه 30، روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه لیورپول و دفع ناقص فن دایک، پاتریک بامفورد با یک ضربه هوشمندانه، توپ را از آلیسون بکر عبور کرد.

 

1526554

 

ولی باز هم لیورپولی ها خیلی زود به این گل واکنش نشان دادند و محمد صلاح در دقیقه 33، گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر رساند. روی ضربه آزاد اندی رابرتسون بود که توپ مقابل صلاح قرار گرفت و او هم با یک ضربه تماشایی، توپ را به سقف دروازه حریف کوبید.

 

1526550

 

در دقایق پایانی نیمه اول هم تلاش دو تیم برای گلزنی ادامه داشت اما در نهایت این نیمه با برتری 3-2 لیورپول به پایان رسید.

دیدگاه‌ها