کد خبر : 1707627 | 23 شهریور 1399 ساعت 12:46 | 31K بازدید | 2 دیدگاه

انتقاد از اشتباه فن‌دایک: او مغرور و متکبر است!

جیمی کاراگر اسطوره لیورپول از اشتباه عجیب ویرژیل فن دایک در بازی دیروز مقابل لیدز انتقاد کرده و از فن دایک به عنوان بازیکنی متکبر یاد کرد.

انتقاد از اشتباه فن‌دایک: او مغرور و متکبر است!

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول به دلیل اشتباه عجیبی که در جریان بازی دیروز لیورپول مقابل لیدز انجام داد با انتقادهای زیادی مواجه شده. جیمی کاراگر اسطوره باشگاه لیورپول یکی از مهمترین منتقدین فن دایک بود که با لحنی تند او را هدف گرفت.

 

1526641

 

1526643

 

انتقادها به فن دایک به خاطر اشتباه عجیب او در حاشیه محوطه جریمه خودی بود که باعث شد لیدز بازی را به تساوی بکشاند. فن دایک توپ را به شکلی عجیب از دست داد تا پاتریک بمفورد دروازه لیورپول را باز کند. این اتفاق در دقیقه 30 بازی دو تیم و در زمانی افتاد که لیورپول با گلهای صلاح و فن دایک 2-1 از حریفش جلو بود. اما بمفورد بازیکن لیدز با استفاده از اشتباه فن دایک بازی را 2-2 کرد. در نهایت البته لیورپولی ها موفق شدند 4-3 به پیروزی برسند.

 

1526642

 

کاراگر که به عنوان کارشناس با شبکه اسکای صحبت می‌کرد از فن دایک آنقدر ناراحت بود که از او به عنوان بازیکنی مغرور و متکبر یاد کرد. کاراگر گفت: " بازی عالی ای بود. من بعد از دقیقه 17 گفتم 90 دقیقه بازی قشنگی در پیش داریم. نتیجه در پایان کار حتی می توانست 7-7 باشد. آلیسون از شرایطش راضی نیست چون مدافعین مرکزی خوب کار نمی کنند. ویرژیل فن دایک خیلی متکبر است".

 

 

دیدگاه‌ها