کد خبر : 1707598 | 23 شهریور 1399 ساعت 09:20 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: رسانه‌ها انتقاد کردند، ما به صلاح باور داشتیم

ویرژیل فن دایک ستاره لیورپول بعد از درخشش محمد صلاح در پیروزی دیروز این تیم مقابل لیدز به انتقادها از او اشاره کرد و گفت لیورپول هرگز اعتقاد خود به ستاره مصری را از دست نداده بود.

فن‌دایک: رسانه‌ها انتقاد کردند، ما به صلاح باور داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر جزیره به مصاف لیدز رفت و با درخشش و هت تریک محمد صلاح و یک گل از ویرژیل فن دایک موفق شد در یک بازی پر افت و خیز شاگردان بیلسا را 4-3 شکست دهد. فن دایک بعد از بازی به انتقاد از کسانی پرداخت که پیش از این از صلاح انتقاد کرده و مدعی بودند او دچار ضعف شده است.

 

فن دایک که خودش هم در دقیقه 20 بازی دیروز یکی از چهار گل لیورپول را به ثمر رساند در پایان بازی ضمن انتقاد از رسانه‌ها به خاطر انتقادهایشان از صلاح گفت" شما رسانه‌ها بودید که به او شک داشتید. ولی ما همیشه به صلاح اعتقاد داشتیم و تنها چیزی که برای او مهم بود و هست همین اعتقاد تیم بود. ما حرفهای منفی رسانه‌ها را اصلاً نادیده می‌گیریم".

 

1526605

 

ستاره هلندی لیورپول با اشاره به اشتباهات خودش در بازی‌های آخر لیورپول در فصل گذشته که به انتقادهایی از خود او منجر شده بود هم گفت: " از این اشتباهات همیشه ممکن است اتفاق بیفتد. من در آن بازی ها هم تمام سعی خودم را کردم ولی متاسفانه اتفاقاتی که می دانید افتاد و بعضی از آن اشتباهات باعث شده بود ما گل هم بخوریم. ولی آنچه گذشته متعلق به گذشته است و من دیگر به آنها فکر نمی کنم. بازی امروز پرحادثه بود و ما انتظارش را داشتیم. هیچکس دوست ندارد گل بخورد و ما امروز شاهد یک بازی سخت و پرفشار برای هر دو تیم بودیم. همه بازیکنان به شدت دویدند و بازی پر از درگیری های تک به تک و ضدحمله بود".

 

 

دیدگاه‌ها