کد خبر : 1707679 | 23 شهریور 1399 ساعت 16:05 | 15.1K بازدید | 2 دیدگاه

اسطوره لیورپول:

منچستریونایتد بهترین باشگاه ممکن برای بیل است

جان بارنز ستاره لیورپول در دهه 80 و 90 میلادی معتقد است یونایتد بهتر است روی جذب گرت بیل تمرکز کند.

منچستریونایتد بهترین باشگاه ممکن برای بیل است

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل شاید روزهای پایانی خود در رئال را پشت سر می گذارد. او که در ایده های زین الدین زیدان دیگر جایی ندارد و فصل گذشته به خصوص در مقطع پایانی همواره یک نیمکت نشین بود، دو سال دیگر نیز قرارداد دارد و دستمزد هنگفت 17 میلیون یورویی نیز دریافت می کند.

 

 

1526045

 

 

تابستان گذشته رئال احازه جدایی رایگان او به یک باشگاه چینی را نداد تا خشم بیل را باعث شود. ستاره ولزی به همین دلیل قصد دارد تا پایان قراردادش بماند و دستمزدش را دریافت کند اما رسانه های اسپانیایی می گویند رئال قصد دارد با پرداخت دستمزد یک فصل او، قراردادش را فسخ کند.

از یونایتد به عنوان باشگاه خواهان بیل نام برده می شود ضمن اینکه سرخیو رگیلون مدافع چپ رئال هم از این باشگاه پیشنهاد دارد.

 

 

1524985

 

 

جان بارنز اسطوره لیورپول در مورد شایعات انتقال بیل به یونایتد گفت:« از نظر من منچستریونایتد احتمالا بهترین باشگاه برای گرت بیل است. البته باید دید نظر سران یونایتد در مورد سن گرت و دستمزد بالای او چیست ولی مشخصا یونایتد به یک گرت بیل تشنه موفقیت و با انگیزه نیاز دارد. در حال حاضر نمی دانم شرایط بدنی گرت چگونه است ولی او این اواخر برای رئال به میدان نرفته و شاید اگر بماند، فصل جاری هم مورد استفاده قرار نگیرد. او باید از رئال جدا شود و به لیگ برتر برگردد.»

 

بارنز در مورد رگیلون گفت:« منچستر بیش از رگیلون به گرت بیل نیاز دارد. معتقدم لوک شاو در سمت چپ وقتی آماده باشد، به اندازه کافی برای یونایتد خوب است و دیگر نیازی به تقویت این منطقه نیست.»

 

 

1526458

دیدگاه‌ها