کد خبر : 1707689 | 23 شهریور 1399 ساعت 16:48 | 25.6K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با اسپورت 1

حمله اولی هوینس به آلابا؛ پول زیادی می خواهد

درخواست مالی زیاد چیزی است که تاکنون مانع از توافق بایرن و دیوید آلابا برای تمدید قرارداد شده است.

حمله اولی هوینس به آلابا؛ پول زیادی می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، هفته هاست اخباری در مورد احتمال جدایی دیوید آلابا از بایرن مونیخ شنیده می شود. قرارداد این بازیکن یک سال دیگر با بایرن مونیخ تمام می شود و هنوز توافقی بین طرفین برای تمدید قرارداد انجام نشده است. 

دیوید آلابا و مدیر برنامه او پینی زاهاوی خواستار عقد قراردادی 5 ساله و تا سال 2025 با دستمزد 25 میلیون یورو در سال هستند و این به آن معناست که باشگاه بایرن مونیخ هزینه ای 125 میلیون یورویی طی 5 سال برای حفظ این بازیکن پیش رو دارد اما شرایط خاص مالی باشگاه ها و کاهش بودجه نقل و انتقالاتی باعث شده تیم های زیادی قادر به خرید آلابا نباشند و دایره تیم های خواهان او محدود شده است

 

 

1525943

 

 

اولی هوینس رئیس سابق بایرن در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "اسپورت 1" آلمان درباره مذاکره با آلابا گفت:« همه ما می‌خواهیم آلابا در جمع‌مان بماند چون او پسر فوق‌العاده‌ای است. هانسی فلیک سخت به دنبال حفظ دیوید است، اما او مدیر برنامه‌ای پول‌دوست دارد که پدرش هم به شدت تحت‌تأثیر اوست. در حال حاضر بحث اصلی پول است. آلابا در بهترین باشگاه جهان است و به نظرم نباید تحت‌تأثیر عوامل بیرونی قرار بگیرد.

امیدوارم آلابا و پدرش به زودی متوجه شوند که بایرن مونیخ بهترین گزینه است و قرارداد چهار یا پنج ساله‌ای را با بایرن امضا کند. یک، دو یا سه میلیون یورو بیشتر آلابا را خوشحالتر نخواهد کرد. دستورالعمل ما برای پرداخت دستمزدها تغییری نخواهد خواهد کرد و باشگاه باید در این زمینه پای اصول خود بایستد. مدیر برنامه‌های آلابا درخواست حق‌الزحمه دو رقمی (میلیون) برای تمدید قرارداد آلابا کرده و می‌توانم درک کنم که صالح حمیدزیچ در مکالمات با او چه حالی داشته است.»

 

 

1513546

 

 

رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ همچنین درباره آینده تیاگو آلکانتارا گفت:« ما به تیاگو قرارداد چهار ساله فوق‌العاده‌ای پیشنهاد دادیم اما در آخرین لحظه نظر او تغییر کرد و به ما گفت می‌خواهد چالشی جدید را تجربه کند. تیاگو احتمالاً با لیورپول یا منچستریونایتد و یا هر دو توافق کرده است. این دو باشگاه اما برای مذاکره هنوز سراغ ما نیامده‌اند. آنها احتمالاً منتظر این هستند تا در هفته پایانی پیشنهادی پایین‌تر به ما بدهند. بایرن حالا باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد تیاگو را بفروشد یا اینکه برای حفظ او مقاومت کند.»

دیدگاه‌ها