کد خبر : 1707732 | 23 شهریور 1399 ساعت 19:08 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

هر ۴ نماینده ایران می‌خواهند مشکل حل شود؛

علوی: هواداران نگران پخش بازی‌ها هستند

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره پخش رقابت های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان توضیحاتی ارائه کرد.

علوی: هواداران نگران پخش بازی‌ها هستند

به گزارش "ورزش سه"، امیرمهدی علوی  در این باره اظهار کرد: فوتبال ایران از نظر تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بیننده تلویزیونی در صدر مخاطبان کشورهای قاره کهن قرار دارد.این موضوع در تمام آمارهای منتشره کنفدراسیون هم دیده می‌شود و روزهای تاریخی دور و نزدیک خود موید و گویای همه چیز است.

 

او ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام خبری که امروز منتشر شد، ده‌ها تماس و واکنش را دریافت کردیم که جملگی نگرانی مردم و هواداران میلیونی فوتبال را از این تصمیم نشان می‌داد. به همین دلیل دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال در در نامه‌ای به دبیرکل محترم کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را منتقل کرده و بر حل مشکل به وجود آمده تاکید کردند. علاوه بر این ۴ باشگاه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو، نمایندگان ایران در مسابقات هم خواستار تسریع در حل این مشکل شدند.

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران اضافه کرد: فدراسیون فوتبال امروز در این باره نشست‌های متعددی را برگزار کرد و جلسه مفصلی هم با حضور مسؤولان وزارت ورزش و جوانان، سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال و مسؤولان ارشد رسانه ملی برگزار شد که جملگی بر تداوم همکاری با آژانس تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا در چارچوب قبلی تاکید داشتند و امیدواریم آژانس، میلیون‌ها بیننده عاشق ایرانی را از تماشای مسابقات نمایندگان کشورمان از طریق شبکه‌های سه و ورزش و همچنین شبکه‌های رادیویی محروم نسازد.

دیدگاه‌ها