کد خبر : 1707788 | 24 شهریور 1399 ساعت 00:08 | 53.1K بازدید | 1 دیدگاه

نیمار در آینه لوکلاسیک (عکس)

فوق‌ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن در حساس‌ترین جدال هفته سوم لیگ برتر فرانسه از همان ابتدای بازی وارد درگیری و دعوا شده است.

به گزارش "ورزش سه" در حساس‌ترین جدال هفته سوم لوشامپیونه، دوئل پاری سن ژرمن و المپیک مارسی معروف به دربی لوکلاسیک از دقایقی قبل در حال برگزاری است؛ فصل جدید برای پاریسی‌ها با یک شکست غیرمنتظره مقابل تیم گمنام لانس آغاز شد تا این‌چنین شاگردان توخل غافلگیر شوند. آن‌ها که برای پیروزی و جبران شکست هفته نخست پا به میدان دیدار حساس با مارسی گذشته‌اند، حساب ویژه‌ای روی درخشش ستاره‌های گرانقیمت خود از جمله نیمار باز کرده‌اند.

 

 

1526876

 

در مارسی هم بدون‌تردید شناخته شده‌ترین ستاره این تیم دیمیتری پایت است؛ نیمار و پایت که دو مهره اصلی جدال امشب به شمار می‌روند، از همان دقایق ابتدایی بازی با یکدیگر وارد دعوا و جنجال شده‌اند و قاب‌های جالب توجهی از درگیری این دو ستاره در دیدار امشب لوکلاسیک شکار شده است.

 

تا دقیقه 35 اوضاع به سود همبازیان پایت خوب پیش رفته است و آن‌ها توانسته‌اند با گلزنی تائووین از حریف نامدار و گرانقیمت خود پیش بیفتند و در آستانه کسب دومین پیروزی فصل خود قرار گیرند؛ باید دید در ادامه بازی نیمار و پایت چه نقشی در نتیجه این دوئل حساس خواهند داشت و سرانجام کدامیک می‌توانند با پیروزی از میدان خارج شوند؟

 

1526877

دیدگاه‌ها