کد خبر : 1707806 | 24 شهریور 1399 ساعت 09:20 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

انتقاد توخل از بازیکنان PSG: از دعوا خوشم نیامد

بعد از شکست PSG در مسابقه جنجالی مقابل مارسی، توماس توخل سرمربی این تیم از واکنش بازیکنانش در آخرین دقایق بازی به شدت انتقاد کرد.

انتقاد توخل از بازیکنان PSG: از دعوا خوشم نیامد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در بازی حساس فوتبال فرانسه موسوم به لو کلاسیکو به مصاف مارسی رفت و در نهایت 1-0 شکست خورد. این بازی اما به جنجال کشیده شد چرا که بازیکنان دو تیم در دقایق پایانی مسابقه با هم درگیر شدند تا این لوکلاسیکو جنجالی شود. توماس توخل سرمربی PSG در پایان بازی گفت از واکنش بازیکنانش و دعوای اتفاق افتاده بین بازیکنان دو تیم در انتهای بازی اصلاً راضی نیست.

 

1526909

 

در بازی دیشب دو تیم در پارک دو پرنس پاریس از دو تیم پنج بازیکن به دلیل درگیری انتهای بازی اخراج شدند که نیمار یکی از آنها بود. PSG با این شکست حالا در هر دو مسابقه اول خود در فصل جدید لیگ فرانسه شکست خورده است. مارسی پیش از بازی دیشب 20 بازی پیاپی بود که نتوانسته بود PSG را شکست دهد.

 

توماس توخل در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " اصلاً عصبانی نیستم. چالش اصلی این است که عملکردمان را از نتیجه جدا ببینیم. من از واکنش تیم در سه دقیقه پایانی راضی نیستم. با واکنشی که بچه ها نشان دادند موافق نیستم و آن را بیش از اندازه می دانم. این واکنش به ضرر من خواهد شد".

 

1526910

 

توخل با اشاره به دو شکست پیاپی و گل نزدن تیمش در دو بازی اول فصل هم گفت: " از نتیجه راضی نیستم. ما در این مسابقه عالی بازی کردیم و عملکرد عالی داشتیم. من از تلاش تیمم خیلی راضی ام. اگر همینطور به بازی کردن ادامه بدهیم همه بازی ها را خواهیم برد. بله من واقعاً راضی ام. اینکه ما گل نزنیم اتفاقی نادر است. ولی باید این بازی را به دقت بررسی کنیم. ما آماری استثنایی داشتیم. من اصلاً نگران نیستم و به عنوان یک مربی از کار تیمم راضی و خوشحالم. ولی با اینحال ما با کمبود بازیکن مواجهیم و در حال حاضر تیم کوچکی داریم".

 

 

دیدگاه‌ها