کد خبر : 1707832 | 24 شهریور 1399 ساعت 11:21 | 22.1K بازدید | 1 دیدگاه

با کارنامه حضور در فینال آسیا؛

قاضی و خلعت از سرمربی هم باتجربه‌ترند!

دو مهره کلیدی و باتجربه شهر خودرو خراسان در حالی امشب در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کار خود را دنبال می‌کنند که تجربه حضور در فینال این مسابقات را نیز دارند.

به گزارش "ورزش سه" بدون تردید مهدی رحمتی در آغاز راه سرمربیگری خود حساب ویژه‌ای روی مهره‌های باتجربه ترکیب شهر خودرو باز کرده است؛ اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی. بویژه خلعتبری و قاضی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تجربه‌ای فراتر از خود مهدی رحمتی دارند و توانسته‌اند طعم فینالیست شدن در این تورنمنت را در سال 2010 با ذوب آهن اصفهان بچشند. رحمتی در دوران بازی خود توانست با استقلال به نیمه نهایی آسیا برسد اما هرگز تجربه حضور در فینال را به دست نیاورد.

 

حالا خلعتبری و قاضی امیدوارند با تکیه بر تجربه درخشان خود، هم شهر خودرو را از روزهای بد در آسیا نجات بدهند و هم عصای دست مهدی رحمتی در نخستین روزهای سرمربیگری‌اش باشند؛ مشهدی‌ها در دو دیدار آغازین خود در آسیا 5 گل دریافت کرده‌اند و بدون گل زده کار را به اتمام رسانده‌اند و با دو شکست، قعر نشین گروه B لیگ قهرمانان آسیا هستند.

باید دید آیا به مانند دیدار دوستانه با پرسپولیس پیش از سفر به دوحه، رحمتی از این زوج خلعتبری-قاضی در ترکیب شهر خودرو به صورت تعویضی بهره خواهد برد یا آن‌ها از همان ابتدای بازی در زمین مسابقه حضور می‌یابند.

 

1526976

1526977

1526978

1526979

دیدگاه‌ها