کد خبر : 1707826 | 24 شهریور 1399 ساعت 11:09 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی شهرخودرو در سومین نبرد آسیایی

با جدایی چند مهره کلیدی بدون تردید شهر خودرو در ادامه رقابت‌های آسیایی کار دشواری دارد بویژه آن‌که آن‌ها نمی‌توانند از خریدهای جدید خود نیز بهره ببرند.

ترکیب احتمالی شهرخودرو در سومین نبرد آسیایی

به گزارش "ورزش سه" پس از 210 روز تعطیلی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از امشب قرار است مجددا ادامه این تورنمنت به صورت فشرده و با میزبانی دوحه قطر، دنبال شود؛ شهر خودرو نخستین نماینده ایران است که کار خود را در شروع دوباره مسابقات دنبال می‌کند. این تیم از زمان تعطیلی این رقابت‌ها تاکنون دو بار سرمربی خود را تغییر داده و آن‌ها با مجتبی سرآسیایی به آسیا رسیدند اما پس از آن، سهراب بختیاری زاده سکان‌دار شهر خودرو شد و حالا نیز برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان با سرمربی-گلر کار خود را دنبال می‌کنند و مهدی رحمتی وظیفه ارنج تیم را برعهده دارد.

 

رحمتی در روزهای آغازین مربیگری خود چالش بسیار بزرگی را باید پشت سر بگذارد که بدون‌شک می‌تواند در مسیر جدید او نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشد؛ وی امشب باید تیمش را در حالی برای دیدار مقابل شباب الاهلی ارنج کند که شهر خودرویی‌ها در نقل و انتقالات حسین مرادمند، میلاد سرلک و محمد آقاجانپور را از دست داده‌اند و نمی‌توانند از بازیکنانی که خریده‌اند به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی بهره ببرند. رحمتی پیش از سفر به دوحه، در دیداری دوستانه با پرسپولیس تیمش را 3-3-4 ارنج کرد که توانست به برتری یک گله برسد اما بعید است با ترکیبی تهاجمی در آسیا حضور پیدا کند.

 

در خط دروازه بدون تردید سید مهدی رحمتی گزینه نخست است؛ اما مصدومیت زانوی رحمتی باعث شد تا وی شب گذشته در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی، شرکت نکند و صرفا تیم را هدایت کند تا این مسئله شایعاتی را پیرامون حانشینی متین صفائیان مطرح کند. بعید به نظر می‌رسد که کادرفنی جوان شهر خودرو چنین ریسکی را در رقابت‌های پیش‌روی انجام دهد و حداقل در آسیا رحمتی بازی می‌کند و سپس دستکش‌های خود را آویزان می‌کند.

 

1526720

 

در دفاع میانی با فروش حسین مرادمند، فرشاد فرجی و علی نعمتی دو گزینه باقیمانده برای مهدی رحمتی هستند؛ امید منصوری جوان هم که در هفته‌های پایانی به کار گرفته می‌شد، می‌توان گزینه جانشینی این دو بازیکن باشد اما احتمالا از آغاز بازی فرجی و نعمتی در دفاع میانی حضور پیدا می‌کنند. محمدعلی فرامرزی و حسن جعفری دفاع چپ و راست شهر خودرو در دیدار امشب خواهند بود.

 

علی طاهران و اکبر صادقی در میانه زمین زوج خط هافبک شهر خودرو را شکل می‌دهند؛ سعید صادقی و امین قاسمی نژاد دو وینگر امشب شهر خودرو خواهند بود و محمدرضا خلعتبری در نقش مهاجم سایه در ترکیب شهر خودرو به بازی گرفته می‌شود.

 

انتخاب از میان حسین مهربان و محمد قاضی برای نوک حمله هنوز مشخص نیست اما در دیدار دوستانه مقابل پرسپولیس هم مهدی رحمتی سعی کرد که روی بازی قاضی ریسک نکند ابتدا از جوانی و سرعت مهربان استفاده کند و با تعویض در نیمه دوم از تجربه و قامت بلند محمد قاضی بهره ببرد و به همین علت به نظر می‌رسد مهربان انتخاب نخست مهدی رحمتی باشد.

 

ترکیب احتمالی شهر خودرو مقابل شباب الاهلی امارات:
سید مهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمدعلی فرامرزی، حسن جعفری، علی طاهران، اکبر صادقی، سعید صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان.

دیدگاه‌ها