کد خبر : 1707859 | 24 شهریور 1399 ساعت 13:15 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

توخل و ویاش‌بواش: توهین به نیمار را نشنیدیم

توخل و ویاش بواش‌، سرمربی‌های مارسی و PSG می‌گویند جمله‌ای که نیمار ادعا می‌کند بازیکن مارسی به او گفته و توهین نژادپرستانه بوده را نشنیده اند.

توخل و ویاش‌بواش: توهین به نیمار را نشنیدیم

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیشب PSG و مارسی در لیگ1 فرانسه نیمار مدعی شد آلوارو گونزالس بازیکن مارسی در جریان بازی به او توهین نژادی کرده. نیمار که از این ماجرا خشمگین بود با دست به پشت سر آلوارو ضربه زد و از طرف داور کارت قرمز دریافت کرد و اخراج شد. او بعد از بازی همچنان خشمگین بود و به درگیری اش با او در توییتر ادامه داد.

 

1527030

 

اما توماس توخل سرمربی PSG و ویاش بواش سرمربی مارسی می‌گویند با اینکه اعتقاد راسخ دارند که نژادپرستی در فوتبال جایی ندارد ولی توهینی که نیمار ادعا می‌کند خطاب به او شده را شخصاً نشنیده اند.

 

توخل در پاسخ به رسانه‌ها در این باره گفت: " من چه شنیدم؟ نیمار به من گفت به او توهین نژادی شده ولی من داخل زمین شخصاً چیزی نشنیدم. به نظرم همه متفق القولند که نژادپرستی در جامعه و فوتبال هیچ جایی ندارد ولی من شخصاً چیزی نشنیدم و داور هم همینطور. بنابراین نمی توانم به این سوال پاسخ بدهم".

 

آندره ویاش بواش سرمربی مارسی هم در این باره گفت: " نمی دانم. امیدوارم اینطور نباشد چون نژادپرستی در فوتبال جایی ندارد. اگر اتفاق افتاده باشد خطایی جدی است ولی من فکر نمی‌کنم. ما قبل از آن شاهد پرتاب آب دهن از طرف دی ماریا بودیم".

 

 

دیدگاه‌ها