کد خبر : 1707862 | 24 شهریور 1399 ساعت 13:35 | 30.6K بازدید | 2 دیدگاه

تمسخر پاریس توسط مربی مارسی: منتظر یک جام هستید!

آندره ویاش بواش سرمربی مارسی بعد از دیدار دیشب تیمش مقابل PSG به تمسخر سرمربی این تیم توماس توخل پرداخت و گفت تصمیمات او در مقابل آتالانتا شبیه بخت‌آزمایی بوده.

تمسخر پاریس توسط مربی مارسی: منتظر یک جام هستید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دیدار پرتنش و پر از درگیری مارسی و PSG که دیشب در لیگ1 فرانسه برگزار شد و با پیروزی 1-0 مارسی به پایان رسید آندره ویاش بواش سرمربی این تیم از صحبتهای خود با توماس توخل سرمربی پاریس گفت. صحبتهایی که از سوی رسانه‌ها تمسخر‌آمیز تفسیر شده است.

 

ویاش بواش در پایان بازی به ناکامی توخل و PSG در قهرمانی در چمپیونزلیگ پرداخت و به خصوص تصمیمات توخل در بازی مقابل آتالانتا را مورد انتقاد قرار داد و آن را به بخت آزمایی تشبیه کرد.

 

1527032

 

ویاش بواش به خبرنگاران گفت: " توخل به من گفت که امشب قمار کرده ام و من هم به او گفتم در لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا تصمیم‌هایش مثل بخت آزمایی بوده. هر دو طرف یک حرف را زدیم پس منصفانه بود. من برای او احترام زیادی قائلم و کارش را تحسین می‌کنم".

 

اشاره سرمربی مارسی به دیدار پاری سن ژرمن مقابل آتالانتا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بود. پاری سن ژرمن در آن بازی به زحمت و به لطف دو گل دیرهنگام توانست حریف ایتالیایی اش را به سختی شکست دهد.

 

ویلاش بواش در ادامه گفت: " PSG هنوز منتظر جام قهرمانی چمپیونزلیگ است. یک تیم وقتی 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده نمی‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ نشود. آنچلوتی اینجا مربی بود و حالا سرمربی اورتون است. اونای امری اینجا کار می کرد و حالا مربی ویارئال است. هدایت پاریس کار سختی است. آنها هنوز در انتظار قهرمانی در چمپیونزلیگ هستند".

 

 

دیدگاه‌ها