کد خبر : 1707901 | 24 شهریور 1399 ساعت 16:55 | 23.8K بازدید | 3 دیدگاه

مدافع فرانسوی بایرن تهدید به جدایی کرد

لوکاس هرناندز مدافع گرانقیمت بایرن تاب و تحمل نیمکت نشینی های بیشتر را ندارد.

مدافع فرانسوی بایرن تهدید به جدایی کرد

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس هرناندز مدافع فرانسوی بایرن مونیخ در اولین فصل حضورش، دوران سختی را پشت سر گذاشت و اخیرا شایعاتی درباره جدایی‌اش از بایرن در تابستان مطرح شده. هانسی فلیک سرمربی بایرن معتقد است هرناندز برای بازی کردن در بایرن باید سرعت خود را افزایش دهد تا بتواند از نظر تاکتیکی با تیم هماهنگ شود.

لوکاس اما می‌گوید اگر وضعیتی که فصل گذشته در بایرن مونیخ داشت، در فصل جدید هم ادامه داشته باشد، تصمیم دیگری درباره آینده‌اش خواهد گرفت.

 

 

1503369

 

 

هرناندز 24 ساله که ماه جولای سال گذشته با قراردادی 80 میلیون یورویی از اتلتیکومادرید به بایرن مونیخ پیوست، با وجود پول هنگفتی که برای انتقالش  پرداخت شد، در موفقیت‌های فصل گذشته باواریایی‌ها نقش پررنگی نداشت و آنقدرها که باید و شاید فرصت بازی به دست نیاورد.

لوکاس در مورد وضعیتش در بایرن به تله فوت گفت:« هنوز 4 سال دیگر به پایان قراردادم با بایرن مونیخ مانده است و اگر اوضاع بخواهد همین قدر پیچیده بماند، آن وقت باید دید که چه کاری می‌توان انجام داد.»

 

ابراز نارضایتی هرناندز درست در زمانی رخ داد که رئیس سابق بایرن‌مونیخ، اولی هوینس هم در یک مصاحبه جنجالی از دیگر بازیکنان تیم که خبر تمایل‌شان به جدایی‌شان شنیده می‌شود، تیاگو آلکانتارا و داوید آلابا به شدت انتقاد کرد و برحواشی این روزهای قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان دامن زد.

 

 

1432790

دیدگاه‌ها