کد خبر : 1707908 | 24 شهریور 1399 ساعت 17:38 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره مارسی: این کبودی ها ارزشش را داشت

دیمیتری پایت از پیروزی تیمش مارسی برابر پی اس جی بسیار خوشحال است.

ستاره مارسی: این کبودی ها ارزشش را داشت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سوم لوشامپونه فرانسه، شب گذشته تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دوپرنس با نتیجه 1-0 مغلوب المپیک مارسی، رقیب دیرینه خود شد، تا دومین شکست متوالی خود در این رقابت‌ها را تجربه کند.

در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم اما درگیری بین بازیکنان دو تیم رخ داد که نیمار ستاره برزیلی پاریسی‌ها در متن این اتفاقات پایان بازی بود که در نهایت منجر به اخراج او، کورزاوا و پاردس شد و از مارسی هم جردن آماوی و داریو بندتو با کارت قرمز داور جریمه شدند.

 

 

1527115

 

 

با این پیروزی، مارسی موفق شد به 20 بازی متوالی بدون پیروزی برابر رقیب دیرینه خود خاتمه دهد.

دیمیتری پایت ستاره مارسی از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحال بود. بازیکن تیم ملی فرانسه که پس از شکست پی اس جی در دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر بایرن این تیم را به تمسخر گرفته بود، پس از بازی شب گذشته به تله فوت گفت:« فکر کنم فردا با کمی درد بیدار شوم اما وقتی پیروز شده اید، این دردها زودتر از بین می روند.

می‌دانستم که استقبال خاصی از من خواهد شد اما مشتاقکسب نتیجه بودیم و می‎خواستیم با حداقل یک امتیاز از زمین بیرون بیاییم. استراتژی بسیار خوبی برای این بازی داشتیم و در نهایت مزد تلاشمان را گرفتیم. موفق شدیم دروازه مان را بسته نگاه داریم و از فرصت خودمان نیز استفاده کردیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.»

 

 

1527114

دیدگاه‌ها