کد خبر : 1707921 | 24 شهریور 1399 ساعت 18:45 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

لوسین فاوره:

سانچو اعجوبه است؛ خوشحالم که در دورتموند ماند

سرمربی بروسیا دورتموند از اینکه جیدون سانچو فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند، ابراز خوشحالی کرد.

سانچو اعجوبه است؛ خوشحالم که در دورتموند ماند

به گزارش "ورزش سه"، تلا‌ش‌های یونایتد تا به امروز برای خریدن سانچو از بورسیا دورتموند بی نتیجه بوده است. باشگاه آلمانی اعلام کرده بود که این تیم تا 20 مرداد فرصت دارد که مبلغ 120 میلیون یوروی درخواستی آنها برای سانچو را پرداخت کند و در غیر این صورت این بازیکن فصل آینده نیز با پیراهن زردپوشان به میدان خواهد رفت.

 

 

1527124

 

 

اخیرا منابع انگلیسی اعلام کردند که یونایتد تلاش هایی جدید برای جذب سانچو را شروع کرده ولی توان مالی برای این کار را ندارد و دورتموند نیز حاضر به تخفیف دادن نیست.

 

لوسین فاوره سرمربی دورتموند اما اطمینان دارد که ستاره انگلیسی را برای فصل بعد در اختیار خواهد داشت. از نظر او تنها یک معجزه می تواند او را از دورتموند دور کند.

سرمربی فرانسوی به اسکای اسپورتس گفت:« واضح است که به سانچو نیاز داریم و در این شکی نیست. اینجا همه از ماندنی شدن او خوشحالیم. شاید تنها یک معجزه او را از ما دور کند.

 

 

1526647

 

 

هیج نیازی به صحبت در مورد کیفیت باورنکردنی سانچو نیست و همه می دانیم که او چه اعجوبه ای است. جیدون گل می زند، خلق موقعیت می کند و تقریبا در هر بازی تفاوت ها را رقم می زند. البته او هنوز یک بازیکن کامل نیست و معتقدم جا برای پیشرفت بیشتر دارد. این کاملا هم طبیعی است. در مورد یک بازیکن 20 ساله صحبت می کنیم که سال های زیادی را پیش رو خود دارد.»

 

لازم به ذکر است که جیدون سانچو فصل گذشته در ترکیب دورتموند 17 گل زد و 17 پاس گل نیز داد و کمک کرد زردها نایب قهرمان بوندسلیگا شوند.

 

دیدگاه‌ها