کد خبر : 1707968 | 24 شهریور 1399 ساعت 22:07 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوش آلمانی الاهلی را به پلی اف برد(عکس)

الاهلی در آخرین دقایق دیدار با الشرطه توانست سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند.

ملی پوش آلمانی الاهلی  را به پلی اف برد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از انصراف الوحده امارات از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، گروه A این دوره از بازیها سه تیمی شد و در تنها دیدار دور سوم این رقابت ها، الاهلی عربستان و الشرطه عراق در ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل دقیقه 87 مارکو مارین به سود نماینده عربستان به پایان رسید.


پس از اینکه عبدالرحمن غریب بازیکن الاهلی توانست مدافع الشرطه را از پیش روی بردارد، توپ به مارکو مارین آلمانی رسید و او با یک ضربه دقیق، توپ را دور از دستان احمد باسیل سنگربان الشرطه عبور داد تا الاهلی با کسب سه امتیاز این دیدار، 6 امتیازی شده تا به عنوان نخستین تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.


مارکو مارین ستاره سابق تیم ملی آلمان و تیم های چلسی، فیورنتینا، سویا و وردربرمن که در نقل و انتقالات زمستانی از تیم ستاره سرخ بلگراد به الاهلی پیوست، توانست نخستین گل خودش را با پیراهن این تیم به ثمر برساند و الاهلی را راهی دور بعدی این رقابت ها کند.

 

1527176


مارین که به همراه ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان 2019-2020 حضور داشت، در هر 6 بازی تیمش بطور کامل و به عنوان کاپیتان به میدان رفت و در مقابل تیم های بایرن مونیخ، المپیاکوس و تاتنهام بازی کرد. او در دیدار با المپیاکوس موفق شد 2 پاس گل نیز بدهد.


مارین که سابقه بازی در تیم های فرانکفورت، مونشن کلادباخ، وردربرمن، چلسی، فیورنتینا، سویا، اندرلخت، ترابزون اسپور، المپیاکوس و ستاره سرخ بلگراد را در کارنامه دارد، در تمامی رده های سنی تیم ملی آلمان نیز حضور داشته است و در 16 دیدار برای تیم ملی بزرگسالان این کشور، یک گل نیز در مقابل بلژیک به ثمر رسانده است.

 

1527179


در این تصویر گرافیکی، نحوه گل مارکو مارین به الشرطه را مشاهده می کنید که در به ثمر رسیدن آن، تمام بازیکنان الاهلی به جز عمر السومه نقش داشته اند. الاهلی که در گروه استقلال قرار دارد، در صورت پیروزی در دیدار مقابل الشرطه، به عنوان تیم نخست، راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می شود ولی در صورت شکست یا تساوی در آن دیدار، تکلیف تیم های صعود کننده از این گروه، به دیدارهای استقلال کشیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها