کد خبر : 1707971 | 24 شهریور 1399 ساعت 22:11 | 27.5K بازدید | 2 دیدگاه

تمجید مربی شهر خودرو از میزبانی قطر؛

نوازی: داور یک پنالتی برای تیم ما نگرفت!

مربی شهر خودرو معتقد است که سرنگونی حسین مهربان درون محوطه جریمه الاهلی رخ داده و داور اعلام پنالتی نکرده است.

نوازی: داور یک پنالتی برای تیم ما نگرفت!

به گزارش "ورزش سه" پس از شکست یک گله شاگردان مهدی رحمتی مقابل شباب الاهلی عربستان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: اول از همه به تیم شباب‌الاهلی تبریک می‌گویم؛ وقتی بازی مساوی بود، داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد که نگرفت و اگر گرفته می‌شد، بازی سرنوشت دیگری داشت.

 

وی افزود: یک سری بازیکن برای فصل جدید گرفتیم که آنها نتوانستند با ما باشند و به همین دلیل شانس‌های دیگری را هم از دست دادیم. به این دلیل که بازیکنان جدید‌مان را در اختیار نداشتیم؛ فردا روز ریکاوری ماست و باید ریکاوری خوبی داشته باشیم که این بازی را فراموش کنیم. باید خوب کار کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده بهتر کار کنیم و بازی بعدی برای ما مهم است و حکم فینال را دارد.

 

خبرنگار از نوازی درباره تهویه مطبوع ورزشگاه و سیستم خنک کننده سؤال کرد که این سؤال به اشتباه برای او ترجمه شد که گفت: از قطر تشکر می‌کنم که داوطلب شد تا این بازی‌ها را برگزار کند و ما هم یک سری مشکلات در هتل داریم.

 

خبرنگار مجددا به مربی شهر خودرو یادآوری شد که سؤال در مورد تهویه مطبوع بوده و سؤال برای او اشتباه ترجمه شده است که وی سپس پاسخ داد: در دوران بازی در کشورهای عربی خیلی زیادی بازی کردم، اما این برای اولین بار بود که در این فصل از سال، کنار زمین احساس سرما کردم؛ مسلماً برای بازیکنان وسط زمین شرایط ایده‌آل بود و اگر این تهویه مطبوع نبود، هر دو تیم در دقایق پایانی به مشکل می‌خوردند. امیدوارم که قطر بتواند جام جهانی را به همین شکل به خوبی انجام دهد.

دیدگاه‌ها