کد خبر : 1707990 | 24 شهریور 1399 ساعت 23:43 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی نژاد: داور می‌توانست بهتر عمل کند

وینگر سرعتی شهر خودرو که امشب یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد، اعتقاد که امشب همبازیان‌اش فوتبال خوبی را به اجرا در آوردند.

قاسمی نژاد: داور می‌توانست بهتر عمل کند

به گزارش "ورزش سه" امین قاسمی نژاد وینگر سرعتی شهر خودرو ایران پس از شکست تیمش مقابل شباب الاهلی درباره شرایط بازی امشب گفت: نیمه اول بازی هوشمندانه‌ای انجام دادیم و تمام فضاها برای نفوذ حریف بستیم؛ در نیمه دوم یک خط جلوتر آمدیم و پرس را در دستور کار خود داشتیم که خوشبختانه در این کار موفق بودیم. متاسفانه اشتباهی داشتیم که دلیل اصلی آن زمان کم برای تمرین بود که فکر می‌کنم همان یک اشتباه منجر به گل الاهلی شد.

 

وی افزود: در ادامه تا آنجا که توانستیم با تعویض‌های خود و آن‌چه در اختیار داشتیم روی دروازه حریف فشار آوردیم و دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم از جمله ضربه سری که خودم زدم اما به تیرک دروازه برخورد کرد و متاسفانه گل نشد. در نهایت متاسفانه بازی را واگذار کردیم و شرمنده هواداران شدیم.

 

1527225

 

قاسمی نژاد در واکنش به قضاوت داور عراقی گفت: داوری به نظر من چندان تعریفی نداشت؛ در یکی دو صحنه مشکوک به پنالتی داشتیم که متاسفانه نمی‌دانم فیلمبرداری شده است یا خیر یا در ایران نمایش داده شدند اما فکر می‌کنم می‌توانست بسیار بهتر عمل کند.

دیدگاه‌ها