کد خبر : 1708033 | 25 شهریور 1399 ساعت 11:18 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بازی رسمی حریف پرسپولیس پس از 6 ماه

حریف اماراتی پرسپولیس پس از ماهها دوری از حضور در مسابقات رسمی، پای به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می گذارد.

اولین بازی رسمی حریف پرسپولیس پس از 6 ماه

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار یک وقفه طولانی شده بود، از روز گذشته مجددا از سر گرفته شد و در ادامه این رقابت ها، دو دیدار گروه C نیز امروز برگزار خواهد شد. در این گروه تیم های الدحیل قطر، الشارجه امارات، پرسپولیس تهران و التعاون عربستان حضور دارند.


تیم الشارجه در حالی امشب به مصاف الدحیل خواهد رفت که از زمان شیوع ویروس کرونا در ماه مارس گذشته (اسفند ماه) تاکنون هیچ بازی رسمی را انجام نداده است و بنابراین از حضور در رقابت های رسمی فاصله زیادی دارد، اما این دلیل باعث نمی شود که سایر تیم های حاضر در این گروه، الشارجه را دستکم بگیرند.


الشارجه قبل از حضور در دوحه، در یک دیدار تدارکاتی به مصاف حتا رفت که آن بازی را با تک گل ایگور کورنادو به سود خود به پایان رساند.


نماینده امارت برای حضور پر قدرت در دیدار امروز از تمام نیروهای خود از جمله ستاره هایی نظیر ریان مندز، اوتابک شوکوروف و کایو لوکاس در کنار بازیکنان اماراتی نظیر محمد آل شاهی، محمد عبدالباسط، احمد دیدا، حسن صالح، شاهین عبدالرحمن، عادل الحسنی، سالم سلطان، خلفان و حمد جاسم استفاده خواهد کرد


عبدالعزیز الانباری سرمربی شارجه پس از بازگشت به این بازی ها در پی یک وقفه طولانی به دلیل بحران کرونا، خوشحالی اش را از این بابت تأیید کرد و گفت: علی رغم گروه سختی که در آن قرار داریم اما من به توانایی بازیکنان تیمم اعتماد دارم.


مربی شارجه اضافه کرد: کار دشواری در این مسابقات در انتظار ما است، اما اعتماد من به بازیکنان الشارجه زیاد است. من برای آنها آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم به خوبی در این بازیها ظاهر شوند، به خصوص که شروع ما در این تورنمنت ضعیف بود زیرا بسیاری از بازیکنان اصلی را به همراه نداشتیم. امیدواریم که بازگشت عالی به مسابقات داشته باشیم.

دیدگاه‌ها