کد خبر : 1708049 | 25 شهریور 1399 ساعت 15:05 | 107.3K بازدید | 15 دیدگاه

کمیته انضباطی به جمع‌بندی رسید؛

محرومیت الهامی؛ ۳ ماه قطعی، ۳ ماه تعلیقی

سرمربی فصل اخیر تراکتور احتمالا با محرومیتی بین یک تا سه ماه مواجه خواهد شد.

محرومیت الهامی؛ ۳ ماه قطعی، ۳ ماه تعلیقی

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور فصل ۹۹-۹۸ را با هدایت ساکت الهامی و قهرمانی در جام حذفی به پایان رساند، اما خاطرات خوش سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان با این سرمربی شاید برای شروع لیگ بیستم ادامه پیدا نکند و باشگاه تراکتور یک مربی دیگر را به تبریز بیاورد.

 

در جریان نیمه دوم مسابقه فینال جام حذفی و پس از آنکه استقلال یک گل به ثمر رسانده و برای زدن گل دوم و امیدواری برای کسب قهرمانی تلاش می‌کرد، ساکت الهامی در کنار زمین با یکی از عوامل برگزاری مسابقه مجادله لفظی پیدا کرد که همین اتفاق موجب توقف چند دقیقه‌ای مسابقه و اخراج او شد تا کار را از روی سکوهای تماشاگران دنبال کند.

اتفاقاتی که در کنار زمین بازی استقلال و تراکتور رخ داد، الهامی را در آستانه محرومیت از سوی کمیته انضباطی قرار داده و گفته می‌شود حدود سه ماه رای محرومیت او خواهد بود.

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را پیرامون اتفاقات بازی فینال جام حذفی برگزار کرده و سه ماه محرومیت به اضافه سه ماه محرومیت تعلیقی را برای ساکت الهامی در نظر گرفته است.

البته گفته می‌شود در صورتی که این پرونده پس از کمیته انضباطی به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برود، محرومیت الهامی از سه ماه تا یک الی دو ماه کاهش پیدا می‌کند که در این‌صورت سرمربی فصل اخیر تراکتور احتمالا بتواند در دوران تعطیلی پیش از شروع فصل جدید، دوران محرومیت خود را پشت سر بگذارد و با شروع لیگ بیستم دوباره سرمربیگری کند.

دیدگاه‌ها