کد خبر : 1708088 | 25 شهریور 1399 ساعت 15:45 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

رئال و بایکوت بیل؛ ستاره ولزی در مادرید غیب شد!

رئال مادرید به تدریج خود را برای خلاص شدن از گرت بیل مهیا می کند و دیگر هیچ نشانی از او در باشگاه دیده نمی شود.

رئال و بایکوت بیل؛ ستاره ولزی در مادرید غیب شد!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، گرت بیل به روزهای پایانی حضورش در رئال مادرید نزدیک و نزدیک تر می شود. هفت سال پس از انتقالی گران قیمت، گرت بیل دیگر جایی در باشگاه مادریدی ندارد و خودش نیز به این نتیجه رسیده است که جدایی بهترین راه حل خواهد بود.

پس از یک فصل نیمکت نشینی و در حالی که در 12 بازی پایانی رئال در فصل گذشته، تنها دو بازی و 100 دقیقه در میدان حاضر بود، مشخص شد که بین او و زیدان دیگر هیچ ارتباطی وجود ندارد.

 

 

1527403

 

 

زیزو تابستان گذشته در نشستی خبری در آمریکا صراحتا گفته بود که دوست دارد بیل هر چه زودتر رئال را ترک کند اما در نهایت باشگاه حاضر نشد به بیل مجوز جدایی به عنوان بازیکن آزاد را بدهد و به این ترتیب انتقال او به باشگاه چینی منتفی شد.

 

بیل در رئال 17 میلیون یورو دستمزد می گیرد و این مانع بزرگی در راه انتقال او به باشگاهی دیگر محسوب می شود اما پس از مصاحبه انتقادی اخیر او از باشگاه، به نظر می رسد که صبر سران رئال هم به سر رسیده و آنها خود را برای واگذاری بیل مهیا می کنند. این را می توان از تحرکات اخیر آنها دریافت.

 

 

1526676

 

 

این روزها هیچ تصویری از گرت بیل در فروشگاه های رسمی باشگاه و کمپ تمرینی والدبباس دیده نمی شود.

 وبسایت رئال و صفحات اجتماعی این باشگاه دیگر از بیل عکس و ویدیویی منتشر نمی کنند. بیل هنوز به تمرین گروهی رئال اضافه نشده و در سالن بدنسازی به صورت اختصاصی تمرین می کند با این حال اخیرا از ادن هازارد و دیگر بازیکنانی که همراه بیل در سالن بدنسازی حضور دارند، تصاویر مختلفی منتشر شده است.

بر خلاف فصول گذشته، تصویر بیل در تبلیغ پیراهن های جدید رئال هم به چشم نمی خورد و این سرخیو راموس، آسنسیو، مارسلو و کریم بنزما بودند که در معرفی کیت فصل 21-2020 حضور داشتند.

 

 

1525927

 

 

طبق ادعای رسانه های انگلیسی، بیل قبول کرده است تا فصل بعد قرضی راهی منچستریونایتد شود و رئال نیز حاضر است بخشی از دستمزد او را تقبل کند. احتمالا بند خرید دائمی نیز در قرارداد او گنجانده خواهد شد تا بالاخره داستان ستاره ولزی لجباز که در یکی دو سال اخیر، گلف را به فوتبال ترجیح داده، در رئال به اتمام برسد.

 

دیدگاه‌ها