کد خبر : 1708090 | 25 شهریور 1399 ساعت 14:05 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از مارتین اودگارد در رئال به تاخیر افتاد

ستاره نروژی رئال مادرید غایب بازی امشب این باشگاه برابر ختافه خواهد بود.

رونمایی از مارتین اودگارد در رئال به تاخیر افتاد

به گزارش "ورزش سه"، یک ماه پیش باشگاه رئال سوسیداد تایید کرد که مارتین اودگارد به رئال مادرید باز خواهد گشت.

ستاره نروژی که به فصل گذشته به صورت قرضی برای سوسیداد بازی می کرد و باشگاه باسکی با درخشش او موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شد، قرار بود یک فصل دیگر نیز قرضی در همین باشگاه بماند و در پایان فصل نیز اینچنین به نظر می رسید که او برای دومین سال نیز قرضی در سوسیداد توپ خواهد زد اما در نهایت رسانه های اسپانیایی خبر از بازگشت اودگارد دادند.

 

 

1504613

 

 

سران رئال که ابتدا تمایلی برای این کار نداشتند، پس از حذف از لیگ قهرمانان در یک هشتم نهایی تغییر عقیده داده و به سوسیداد اعلام کردند که بر خلاف توافق قبلی حالا قصد بازگرداندن ستاره نروژی دارند. توافق بر سر حضور قرضی دو ساله اودگارد بود اما در این توافق رئال همیشه دست بالاتر را داشت و می توانست در صورت نیاز این بازیکن را بار دیگر در اختیار بگیرد.

همه چیز از تماس مستقیم زین الدین زیدان با اودگارد شروع شد. پس از حذف رئال برابر سیتی و مشکلات اقتصادی باشگاه برای جذب بازیکن جدید، سرمربی فرانسوی به این نتیجه رسید که بازگرداندن اودگارد می تواند به خط میانی تیمش جان تازه ای بدهد. او شخصا با ستاره نروژی که تعطیلات را در کشور خود سپری می کرد تماس گرفت و در نهایت او را متقاعد به بازگشت کرد.

 

 

1527406

 

 

امروز رئال در اولین و آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع کارش در لالیگا به مصاف ختافه خواهد رفت. یک بازی تمرینی و دوستانه که زیدان از 19 بازیکن برای ان دعوت کرده است. در این فهرست نام مارتین اودگارد دیده نمی شود.

علاوه بر او ادن هازارد، گرت بیل، ایسکو، مارکو آسنسیو، سرخیو رگیلون، لوکاس واسکز، ماریانو و لوکا یوویچ نیز شرایط بازی را نداشتند. در میان بازیکنان دعوت شده، نام بورخا مایورال هم دیده می شود. بازیکنی که هنوز تکلیف جدایی یا ماندنش نامشخص است.

 

طبق اعلام رسانه ها، اودگارد به دلیل مصدومیت مختصر از ناحیه کشاله ران امروز برابر ختافه غایب است ولی زیزو امیدوار است بتواند یکشنبه بعد در بازی برابر سوسیداد او را در اختیار داشته باشد. تقابل اودگارد برابر تیم سابقش قطعا دیدنی خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها