کد خبر : 1708179 | 25 شهریور 1399 ساعت 22:44 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

پنجمین گل آسیایی المعز علی برای الدحیل (عکس)

الدحیل توانست به لطف درخشش المعز علی و رامین رضاییان از سد الشارجه امارات عبور کند.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار دور سوم گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الدحیل توانست با نتیجه 2 بر یک از سد الشارجه امارات عبور کند و در این گروه 6 امتیازی شود.


المعز علی مهاجم 24 ساله تیم ملی قطر و باشگاه الدحیل در دقیقه 41 این دیدار، گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از اینکه بازیکنان الشارجه توپ را در میانه میدان از دست دادند، دودو بازیکن برزیلی الدحیل صاحب توپ شد و المعز علی را در یک موقعیت خوب گلزنی قرار داد و کاپیتان قطری ها با یک ضربه حساب شده به زاویه مخالف، دروازه عادل الحسین را باز کرد.

 

 

1527530

 


این پنجمین گل المعز علی برای الدحیل در بیست و چهارمین حضورش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود. کاپیتان الدحیل در فصول گذشته موفق شده بود دروازه تیم های استقلال خوزستان، پرسپولیس و العین (2بار) را باز کند و حالا نخستین گلش را در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند.


مهاجم زهردار تیم ملی قطر که در 43 بازی ملی موفق شده است 23 بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کند، امید اصلی الدحیل برای گلزنی در این رقابت هاست. المعز علی که با درخشش خیره کننده در رقابت های جام ملت های آسیا 2019 اسم و رسمی برای خود پیدا کرد، با گلزنی در دیدار مقابل الشارجه، برای سایر رقیبان الدحیل خط و نشان کشید.


کاپیتان الدحیل پس از پیروزی تیمش در دیدار مقابل شارجه بابت کسب این 3 امتیاز حساس، ابراز خوشحالی کرد. المعز علی بعد از بازی گفت: این مسابقه آسان نبود. ما با قهرمان فصل گذشته لیگ امارات روبرو شدیم.

 

 

1527529

 


وی افزود: ما از بابت کسب موفقیت در این بازی و کسب پیروزی خوشحالیم و در این رقابت های سخت، کسب سه امتیاز مهمترین نکته است.


او ادامه داد: پس از 3 روز یک دیدار سخت دیگر مقابل الشارجه در انتظار ما است و اکنون باید با تمام قدرت آماده شویم تا در این مسابقه به پیروزی برسیم، تا به صدر جدول برسیم.


المعز علی خاطرنشان کرد: بازیکنان الدحیل بازی خوبی انجام دادند و من خوشحالم که در این مسابقه یک گل به ثمر رساندم. من مشتاقانه منتظر پیروزی در مسابقات بعدی هستم.

دیدگاه‌ها