کد خبر : 1708542 | 27 شهریور 1399 ساعت 22:39 | 50.9K بازدید | 1 دیدگاه

شهرخودرو مغلوب یک گل تماماً بین المللی (عکس)

نماینده مشهد در چهارمین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا نیز مغلوب شد تا بدون حتی یک گل زده، به قعر جدول رده بندی سقوط کند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان از امشب آغاز شد که در نخستین دیدار گروه B تیم های شباب الاهلی دبی و شهرخودرو به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود نماینده امارات به پایان رسید.


در این دیدار که در ورزشگاه الوکره برگزار شد، تا دقایق پایانی با حساب صفر – صفر مساوی پیگیری می شد تا اینکه شاگردان رحمتی مقهور قدرت نمایی دو بازیکن خارجی و بین المللی شباب الاهلی شدند.


در دقیقه 83 این دیدار، کارلوس ادواردو بازیکن برزیلی و نامدار شباب الاهلی صاحب توپ شد و با یک پاس زیبا، پدرو پرز مهاجم اسپانیایی تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد و او نیز با یک ضربه حساب شده، دروازه شهرخودرو را باز کرد تا با این پیروزی، 6 امتیازی شده و شهرخودرو در حسرت زدن یک گل در این رقابت ها، باقی بماند و در رده آخر گروه بایستد.

 

1528087


کارلوس ادواردو برزیلی که در سال 2015 از پورتو پرتغال به الهلال پیوسته بود، پس از انجام 147 بازی برای این تیم و به ثمر رساندن 75 گل و دادن 18 پاس گل، امسال به امارات آمد تا لباس شباب الاهلی را بر تن کند.


پدرو پرز نیز که امسال از بنی یاس به شباب الاهلی پیوسته است، اینگونه و با پاس زیبای کارلوس ادواردو صاحب توپ شد و توانست با عبور از خط دفاعی شهرخودرو و جا گذاشتن فرشاد فرجی، با یک ضربه زیبا دروازه محمد جوادکیا را باز کند و تیمش را در آستانه صعود از این گروه قرار دهد.


شهرخودرو با این شکست امیدهایش برای صعود از این گروه رنگ باخت و در صورتی که پاختاکور در دیدار امشبش مقابل الهلال امتیاز کسب کند، حذف شاگردان رحمتی قطعی خواهد شد.

 

1528089

 

1528088

دیدگاه‌ها