کد خبر : 1708575 | 28 شهریور 1399 ساعت 09:40 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: صعود به لیگ اروپا برای میلان حیاتی است

استفانو پیولی سرمربی آث میلان بعد از پیروزی تیمش در مرحله دوم مقدماتی لیگ اروپا گفت صعود به مرحله اصلی لیگ اروپا برای میلان اهمیتی حیاتی دارد.

پیولی: صعود به لیگ اروپا برای میلان حیاتی است

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان که بی صبرانه به دنبال بازگشت به رقابتهای اروپایی است دیشب در مرحله دوم مقدماتی لیگ اروپا به مصاف شمراک رورز ایرلند رفت و موفق شد با دو گل زلاتان ابراهیموویچ و هاکان چالهان‌اوغلو حریف را 2-0 شکست دهد. استفانو پیولی سرمربی میلان از این پیروزی بسیار خوشحال بود و گفت صعود به مرحله اصلی لیگ اروپا برای روسونری اهمیتی حیاتی دارد.

 

1528157

 

در بازی دیشب دو تیم که در ایرلند برگزار شد حتی خوش بین ترین هواداران شمراک هم انتظار نداشتند نتیجه ای غیر از این رقم بخورد ولی پیولی در انتهای بازی از تیم ایرلندی به عنوان رقیبی سرسخت یاد کرد و گفت با توجه به تازه شروع شدن فصل برای میلان این دیدار برای تیمش بسیار دشوار بوده.

 

پیولی در پایان بازی گفت: " از این پیروزی راضی ام چون ساده بدست نیامد. اولین بازی رسمی فصل همیشه با دشواری های زیادی همراه است. من می دانم که ما خوب آماده شده ایم ولی آنها تیم خوبی هستند و بهتر از ما آماده شده اند. این بازی فرصت خوبی بود تا آمادگی ما حتی بهتر بشود. رویهم رفته نکات مثبت امشب بیشتر از نکات منفی اش بود".

 

1528158

 

سرمربی میلان در ادامه گفت: " ما می دانستیم که این بازی می تواند برای حریف چقدر مهم باشد ولی این بازی برای ما هم فوق العاده اهمیت داشت. ما اگر به لیگ اروپا نرسیم همه کارهایی که فصل گذشته کرده ایم بی اثر خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها