کد خبر : 1708581 | 28 شهریور 1399 ساعت 10:29 | 25.7K بازدید | 3 دیدگاه

با بند خرید 3.5 میلیون یورویی؛

انتقال قرضی صیادمنش به زوریا لوگانسک

بازیکن جوان تیم فنرباغچه ترکیه به احتمال تا پایان فصل در فوتبال اوکراین حضور پیدا خواهد کرد تا تجربه بیشتری را به دست آورد.

انتقال قرضی صیادمنش به زوریا لوگانسک

به گزارش "ورزش سه" طبق ادعای خبرگزاری A Spor ترکیه، پس از جدایی قرضی موریکی، زاج و جیلسون سیکیرا از تیم فنرباغچه ترکیه حالا مسئولان این تیم در آستانه انتقال قرضی دیگری قرار دارند و می‌خواهند این‌بار اللهیار صیادمنش بازیکن جوان ایرانی خود را تا انتهای فصل به تیم زوریا لوگانسک اوکراین به صورت قرضی بفروشند؛ بازیکنی که با قراردادی پنج ساله از استقلال به فنرباغچه ترکیه پیوست اما هیچگاه نتوانست نمایش خوبی را در این تیم داشته باشد و فصل گذشته نیز به صورت قرضی در تیم دسته اول استانبول اسپور توپ می‌زد.

 

لژیونر 19 ساله فوتبال ایران در حالی به تیم زوریا لوگانسک انتقال خواهد یافت که اگر این باشگاه بخواهد قراردادش با وی دائمی کند باید بند خرید 3.5 میلیون یورویی را فعال کند؛ آن‌هم در شرایطی که سایت ترانسفرمارکت اکنون قیمت اللهیار صیادمنش را 300 هزار یورو نشان می‌دهد.

 

 

1528174

 

 

باید دید انتقال قرضی این بازیکن خوش‌تکنیک که نامش در بازار نقل و انتقالات تابستانه حول استقلال هم پیچیده شد و گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران مطرح بود، چه زمانی به فوتبال اوکراین نهایی می‌شود و آیا نمایش‌های درخشان صیادمنش در ایران می‌تواند اینبار در فوتبال اوکراین نیز به اجرا در بیاید تا دوباره روزهای خوب فوتبالی برای این ستاره جوان ایرانی تکرار شود یا خیر؟ وی تاکنون در سه مسابقه برای فنرباغچه به میدان رفته که هیچ‌گاه موفق به گلزنی یا گلسازی نشده است. فصل گذشته نیز و در انتقال قرضی‌اش به لیگ دسته اول فوتبال ترکیه، صیادمنش 7 بازی برای تیم استانبول اسپور انجام داد که نتوانست نمایش‌های قابل قبولی را از خود به جای بگذارد.

 

تیم زوریا در پایان دومین هفته از رقابت های لیگ اوکراین در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر اوکراین قرار دارد؛ این تیم در دو بازی اول آغازین فصل جدید فوتبال این کشور دو شکست داشته و هیچ امتیازی را به دست نیاورده است.

دیدگاه‌ها