کد خبر : 1708582 | 28 شهریور 1399 ساعت 10:25 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

فران تورس؛ داوید سیلوای جدیدِ منچسترسیتی؟

فران تورس ستاره اسپانیایی جدید منچسترسیتی می‌گوید امیدوار است در این تیم بتواند پا در جای پای اسطوره دوران کودکی‌اش داوید سیلوا بگذارد.

فران تورس؛ داوید سیلوای جدیدِ منچسترسیتی؟

به گزارش "ورزش سه"، فران تورس ستاره اسپانیایی که امسال تابستان از والنسیا به منچسترسیتی پیوسته می‌گوید بدست آوردن شماره پیراهن داوید سیلوا که او را اسطوره دوران کودکی و نوجوانی خود خواند برایش افتخار بزرگی است و امیدوار است در سیتی بتواند پا در جای پای سیلوا بگذارد.

 

1528170

 

فران تورس اشاره می‌کند که چند سال پیش که هنوز نوجوان بوده به عنوان یک هوادار کوچک والنسیا در کنار درهای ورودی مجموعه تمرینی این تیم می ایستاده تا شاید بتواند از الگویش داوید سیلوا امضا گرفته یا با او عکس یادگاری بگیرد. اما بعد از گذشت چند سال او حالا در منچسترسیتی بازی کرده و پیراهن اسطوره دوران کودکی اش داوید سیلوا را به تن می‌کند. جالب اینجا است که تورس از والنسیا به سیتی پیوست و سیلوا در جهت عکس، تیم انگلیسی را ترک کرده و راهی رئال سوسیداد شد.

 

1528171

 

فران تورس در این باره گفت: " پوشیدن پیراهن داوید سیلوا افتخار بزرگی است. من خاطرات خیلی خوبی از تماشای بازیهای او دارم. یادم هست بعد از تمرینها می ایستادم و بیشتر از هر بازیکن دیگری دنبال داوید سیلوا می گشتم. من تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم بخشی از تاریخ این باشگاه باشم. سعی من این است که پا در جای پای داوید سیلوا بگذارم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها