کد خبر : 1708604 | 28 شهریور 1399 ساعت 12:42 | 138.6K بازدید | 3 دیدگاه

یک شوت استثنایی برای ورود به ترکیب اصلی

رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا!

گل تماشایی علیرضا جهانبخش در حالی وارد دروازه پورتسموث شد که او پیش‌تر هم با سوپر شوت های این چنینی موفق به گلزنی شده بود.

رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، اعتماد به علیرضا جهانبخش یک بار دیگر جواب داد و او توانست از فرصت یک ساعته در ترکیب برایتون بهترین بهره را ببرد؛ یک پاس گل که پس از توپ ربایی تماشایی به دست آمد و یک گل که با شوتی استثنایی به تور دروازه پورتسموث نشست و جهانبخش را به مرد اول برایتون آلبیون تبدیل کرد.

 

جهانبخش شب گذشته گل خود را پس از استارتی 40 متری به ثمر رساند و خود آغازگر حمله ای بود که به این گل ختم شد. او توپ را پشت محوطه جریمه کنترل کرد و پس از سه ضربه آرام و نزدیک شدن به دروازه، شوتی تماشایی را به سمت دروازه فرستاد و پیروزی برایتون را دو برابر کرد.

 

 

1528209

 

1528210

 

 

این گل از سوی علیرضا جهانبخش در حالی به ثمر رسید که او پیش تر دو بار در لیگ جزیره موفق به گلزنی با پیراهن برایتون شده بود. یک گل او در برابر بورنموث به ثمر رسید که سریع ترین گل تاریخ باشگاه آبی پوش لندنی هم بود. یک هفته بعد جهانبخش با ضربه آکروباتیک فوق العاده اش دروازه کپا آریزابالاگا را فرو ریخت تا پس از 26 بازی ناکامی، در دو هفته متوالی سوپرگل بزند.

 

سوپرگل های جهانبخش البته تنها در انگلیس زده نشده اند. طرفداران فوتبال در ایران به یاد دارند که در یکی از جنجالی ترین بازی های دوران مربیگری کارلوس کی‌روش، علیرضا با شوتی سرکش دروازه قطر را فرو ریخته بود. گل مذکور در مقدماتی جام جهانی و در مسابقه ای زده شد که گل لحظات پایانی رضا قوچان نژاد و خوشحالی کادرفنی تیم ملی، التهاب در استادیوم آزادی را به بیشترین مقدار خود رسانده بود و گل به نوعی برتری قاطع تیم ملی ایران را بر قطری ها ثابت کرد.

 

 

1528207

 

 

آنجا جهانبخش پای آندرانیک تیموریان را با کنترلی زیبا با دریبل مدافع حریف همراه کرد و بعد با پای چپ شوتی را به سمت دروازه فرستاد که مهارش ناممکن بود. این بار هم ژست ستاره ایرانی برایتون شباهت های زیادی به آن شب داشت ولی او در مقابل پورتسموث شوتش را به طاق دروازه فرستاد تا جای جدیدی از دروازه را به نام خود ثبت کند.

 

 

1528212

 

 

حالا جهانبخش امیدوار است تا بیشتر بازی کند، پاس گل های بیشتری بدهد و گل های معمولی هم بزند؛ هواداران برایتون در شبکه های اجتماعی از علیرضا تمجید کرده اند و حالا در آستانه بازی با نیوکاسل و سپس یونایتد، شاید زمانی برای رستاخیز علیرضا و حضور در ترکیب اصلی باشد. چیزی که بیش از دو سال است، هواداران ایرانی انتظارش را می‌کشند.

 

 

1528208

 

 

شاید همین تعویض پس از یک ساعت درخشش و ثبت یک گل - یک پاس گل، به منزله حفظ جهانبخش در ترکیب اصلی باشد. تیم های انگلیسی معمولا در اف ای کاپ و جام اتحادیه از بازیکنان اصلی استفاده نمی‌کنند و علیرضا باید امیدوار باشد که همین درخشش او را به ترکیب اصلی برسند.

 

 

1528211

 

دیدگاه‌ها