کد خبر : 1708625 | 28 شهریور 1399 ساعت 13:56 | 114.8K بازدید | 14 دیدگاه

عکس استقلال بر روی پروفایل واتس اپ استراماچونی

سرمربی سابق استقلال در اقدامی قابل توجه، عکس پروفایل واتس اپش را به عکسی از استقلال تغییر داد.

عکس استقلال بر روی پروفایل واتس اپ استراماچونی

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه باشگاه استقلال دو روز پیش و طی بیانیه ای رسمی اعلام کرد که داستان استقلال و آندره آ استراماچونی به پایان خط رسیده است، اما اکنون سرمربی ایتالیایی با تغییر عکس پروفایلش، خبر ساز شد.


قضیه از این قرار است که استراماچونی در نرم افزار اجتماعی واتس اپ عکس پروفایلش را تغییر داده و تصویری از یک مشت با حک لوگوی استقلال با دو ستاره بر وسط آن، باعث بروز شایعاتی شده است.

 

 

1528250

 


در حالیکه استقلال در آستانه دربی نیمه نهایی جام حذفی در مقابل پرسپولیس قرار داشت، احمد سعادتمند به همراه مدیران این تیم آنچه که مذاکره جهت کاهش غرامت قرارداد استرا نامیده شد، راهی ایتالیا شدند هر چند اخباری که از این جلسه به بیرون درز کرد، حکایت از مذاکرات سعادتمند با استرا جهت بازگشت این سرمربی ایتالیایی به ایران بود.


پس از انتشار اخبار مذاکره استرا و سعادتمند، فرهاد مجیدی از هدایت استقلال استعفا داد هر چند در آستانه فینال جام حذفی به این تیم بازگشت ولی حاشیه های شدید پیرامون این باشگاه، منجر به از دست رفتن قهرمانی در جام حذفی شد.


با افزایش شایعات پیرامون بازگشت استراماچونی، هواداران استقلال چند روزی با به راه انداختن هشتگ بازگشت استرا در فضای مجازی، درخواست برگرداندن این سرمربی به ایران را داشتند ولی قانون منع ورود مربی و بازیکن خارجی به ایران، سد بزرگی بر سر راه مدیران استقلال در جهت برگرداندن استراماچونی به ایران بود.


حالا این سرمربی ایتالیایی با تغییر عکس پروفایلش به لوگوی استقلال، خبرساز شده و باید منتظر ماند و دید دلیل استراماچونی برای انجام این کار، چه بوده است.

دیدگاه‌ها