کد خبر : 1708630 | 28 شهریور 1399 ساعت 13:30 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

برند شوستر:

بارسا برای قهرمانی لالیگا شانس دارد و نه بیشتر

ستاره آلمانی دهه 80 بارسا معتقد است که آبی اناری ها امسال تنها در لالیگا شانس موفقیت خواهند داشت.

بارسا برای قهرمانی لالیگا شانس دارد و نه بیشتر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصلی کابوس وار را پشت سر گذاشت و از یک هفته دیگر کار خود در فصل جدید را در مصاف با ویارئال شروع خواهد کرد. بارسا در لالیگا و کوپا دل ری ناکام ماند و در لیگ قهرمانان نیز با شکست 8-2 از بایرن حذفی تحقیرآمیز را تجربه کرد.

پس از این شکست، کیکه ستین از پست سرمربیگری اخراج شد و رونالد کومان به جای او انتخاب شد. قرار بود انقلابی عظیم در بارسا رخ دهد ولی تاکنون چنین اتفاقی صورت نگرفته است و بارسا خوش شانس بود که در نهایت لیونل مسی از تصمیم خود برای جدایی صرفنظر کرد و یک سال دیگر نیز ماندنی شد.

 

 

1527608

 

 

برند شوستر که سابقه بازی برای هر دو تیم بارسا و رئال را دارد و در مقطعی مربی کهکشانی ها نیز بود، در مورد وضعیت کنونی بارسا به اوندا سرو گفت:« معتقدم بارسا فصل جاری تنها در لالیگا و در مجموع رقابت های داخلی شانس قهرمانی دارد و در لیگ قهرمانان شانسی برای این تیم قائل نیستم.

پاکسازی وسیع در بارسا قرار بود با فروش لیونل مسی اتفاق بیفتد و معتقدم باشگاه چنین تصوری داشت ولی مسی خود درخواست جدایی به عنوان بازیکن آزاد را داد و برنامه های قبلی به هم ریخت.»

 

 

1527881

 

 

شوستر ادامه داد:« وقتی یک مربی وارد باشگاهی جدید می شود، انتظار پاکسازی از او اشتباه است چرا که در نهایت ممکن است بازیکنان مازادش در تیم ماندنی شوند و در این صورت از همان ابتدا با یک معضل روبرو شود. بارسا در وضعیتی دشوار به سر می برد و انقلاب در این تیم الزامی است ولی این اتفاق باید به مرور زمان رخ دهد.»

 

دیدگاه‌ها