کد خبر : 1708652 | 28 شهریور 1399 ساعت 15:30 | 64K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

برخورد سرد رختکن رئال با خداحافظی گرت بیل

گرت بیل روز گذشته در رختکن والدبباس با هم تیمی های خود خداحافظی کرد.

برخورد سرد رختکن رئال با خداحافظی گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام دوران هفت ساله حضور گرت بیل در رئال مادرید به اتمام رسید. او که با رئال 4 لیگ قهرمانان و دو لالیگا را فتح کرد، با بی مهری های زیدان در دو فصل گذشته در نهایت تبدیل به یک نیمکت نشین محض شد و دلمشغولی های او به ورزش گلف نیز مزید بر علت بود تا از محبوبیتش در بین هواداران نیز کاسته شود.

 

 

1527746

 

 

بیل که دیگر جایی در ایده های زیدان نداشت، در نهایت تصمیم گرفت به تاتنهام باشگاه سابقش بازگردد و فصل 21-2020 را قرضی در تاتنهام توپ خواهد زد. رئال قرار است نیمی از دستمزد 17 میلیون یورویی او را پرداخت کند. بیل اکنون در فرودگاه باراخاس مادرید حضور دارد تا به سمت لندن پرواز کند.

 

طبق ادعای خوانفه سانز خبرنگار ال چیرینگیتو، بیل روز گذشته برای آخرین بار در کمپ والدبباس رئال حضور پیدا کرد تا ضمن خداحافظی با هم تیمی هایش وسایل خود را نیز جمع کند.

طبق این ادعا، رختکن رئال از خبر جدایی بیل استقبال کرده و این اتفاق را کاملا مثبت ارزیابی کرده است. بیل از تعدادی از هم تیمی هایش خداحافظی کرد و ترجیح داد با تعدادی دیگر روبرو نشود.

 

 

1464648

 

 

در واقع پس از اینکه او حاضر نشد با کاروان رئال به منچستر برای مصاف با سیتی سفر کند، خشم برخی از بزرگان رختکن را موجب شد. بیل که می دانست به میدان نخواهد رفت، در مادرید ماند و ترجیح داد به ورزش گلف مشغول شود.

از آن روز ارتباط بین او و تعدادی از بازیکنان بزرگ رئال نیز تیره و تاره شد تا جایی که اکثریت رختکن مشتاق جدایی او بودند و حالا خوشحالند که حواشی او پایان یافته و دیگر او را با خود نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها