کد خبر : 1708751 | 29 شهریور 1399 ساعت 00:50 | 39.8K بازدید | 3 دیدگاه

مدتی از تمرینات و فوتبال به دور بودم؛

کریمی: برای کمک به تیم استقلال به قطر می‌روم

بازیکن شماره 6 استقلال دلیل عدم حضورش در اردوی آبی‌ها را مشکل ویزا و رزرو هتل دانست و گفت که انشالله امشب با حل مشکلات سرانجام به دوحه سفر خواهد کرد و به جمع آبی‌پوشان اضافه خواهد شد تا بتواند به تیمش در ادامه بازی‌های آسیایی کمک کند.

کریمی: برای کمک به تیم استقلال به قطر می‌روم

به گزارش "ورزش سه" علی کریمی هافبک دفاعی تیم استقلال که همراه این تیم به دوحه سفر نکرده بود و سرانجام پس از گذراندن مشکلات فراوان امشب توانست مجوز خروج از ایران را کسب کند، پیش از ترک تهران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هم مشکل ویزا وجود داشت و هم رزرو هتل و گویا برای حضور من در قطر هماهنگی صورت نگرفته بود و اجازه پرواز من به دوحه را ندادند؛ انشالله امشب درست خواهد شد و به دوحه سفر می‌کنم. راستش مدتی از تمرین و فوتبال دور بودم و باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. من برای کمک آمدم و اگر قسمت شود، انشالله بتوانم به تیمم کمک کنم.

 

وی افزود: بازیکنان و کادرفنی خوبی در مجموعه استقلال حضور دارند و قطعا همگی نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم و شادی دل هواداران خواهند کرد؛ کنار کشیدن الوحده برای تیم ما خوب بود و انشالله بتوانیم دو بازی را ببریم و صدرنشین شویم تا راه صعود در مراحل بعدی نیز هموارتر شود.

دیدگاه‌ها