کد خبر : 1708752 | 29 شهریور 1399 ساعت 00:51 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

بشار، ستاره پرسپولیس در راه صدرنشینی (عکس)

هافبک عراقی سرخ‌پوشان پایتخت توانست نمایشی درخشان را از خود در دیدار امشب مقابل التعاون به نمایش بگذارد و بهترین بازیکن تیمش شناخته شد.

به گزارش "ورزش سه" در پایان دوئل سرنوشت‌ساز و حساس پرسپولیس و التعاون عربستان در هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند با تک گل بشار رسن از روی نقطه پنالتی به پیروزی برسند تا با کسب این سه امتیاز به صدر جدول گروه C تکیه زنند؛ پس از پایان این مسابقه از سوی سایت یازده، نمرات بازیکنان تیم پرسپولیس مشخص شد که در این میان بشار رسن بهترین بازیکن این تیم بود.

 

رسن به جز گلزنی از روی نقطه پنالتی، نمایش قابل قبولی را از خود نشان داد و در نقاط مختلف زمین بارها صاحب توپ شد و برای همبازیان خود موقعیت گلزنی ساخت؛ ضمن آن‌که وی در جریان بازی یکبار دیگر هم فرصت گلزنی داشت که شوت این هافبک عراقی با برخورد به نوک انگشتان سنگربان التعاون و البته تیرک دروازه با بدشانسی راهی به دروازه حریف عربستانی امشب پرسپولیس پیدا نکرد.

 

1528428

 

پس از رسن، کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک بهترین بازیکنان امشب پرسپولیس بودند و هفت بازیکن ارنج امشب یحیی گل محمدی توانستند از سوی سایت یازده، نمره بالای 7 را کسب کنند تا به خوبی نمایش درخشان سرخ‌پوشان در جدال امشب نمایان شود.

 

1528429

دیدگاه‌ها