کد خبر : 1708824 | 29 شهریور 1399 ساعت 12:33 | 62K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره عراقی پنالتی زن پرسپولیس؛

بشار چگونه کاسیو را فریب داد؟ (عکس)

بشار رسن با آرامش و مهارتی که همیشه از خود نشان داده، توپ را به آرامی روانه دروازه کاسیو کرد و گل سه امتیازی را به ثمر رساند.

به گزارش ورزش سه، پیروزی مقابل التعاون در بازی برگشت شاید کلید صعود سرخ ها به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بود که با گل بشار رسن زده شد؛ یک گل حساس و سرنوشت ساز که البته بازبینی این پنالتی، یک آرامش عجیب را از سوی ستاره عراقی به نمایش می‌گذارد.

بشار که به عنوان یک خارجی بیشترین تعداد بازی را برای پرسپولیس انجام داده و از این نظر باسابقه ترین خارجی محسوب می‌شود، در صحنه پنالتی با مکثی کوتاه توپ را به سمت راست فرستاد و همین مکث بود که او را از جهت پرش کاسیو دروازه بان برزیلی مطمئن کرد و برخلاف جهت وی توپ را به تور دروازه رساند.

 

اگرچه ضربه بشار زمینی، آرام و نزدیک به وسط دروازه بود اما همین فریب سبب شد تا گلر التعاون از سیو آن بازبماند و در واقع اگر بشار به همین شکل موفق به فریب دروازه‌بان ها شود، شدت ضربه اهمیت چندانی نخواهد داشت.

رسن که حالا بعد از جدایی ترابی و علیپور و ناکامی نوراللهی در دربی، به پنالتی زن نخست سرخ ها تبدیل شده، شاید در ادامه تورنمنت هم فرصت پنالتی زنی را کسب کند اما پرسپولیسی ها باید امیدوار باشند که ضربات او بیشتر به گوشه دروازه برود تا خیالشان از این بابت راحت شود.

 

1528582

 

1528581

 

1528583

دیدگاه‌ها