کد خبر : 1708756 | 29 شهریور 1399 ساعت 00:57 | 34.6K بازدید | 11 دیدگاه

هشت گل برای شروع بوندس‌لیگا

شالکه و بارسلونا، قربانیان هم درد تیم فلیک

بایرن مونیخ در اولین دیدار از فصل جدید بوندس لیگا موفق شد با نتیجه 8-0 شالکه را شکست بدهد.

شالکه و بارسلونا، قربانیان هم درد تیم فلیک

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هانسی فلیک که چند هفته قبل قهرمانی در اروپا را جشن گرفتند، امشب برابر شالکه نمایش درخشانی داشتند و با گل های سرژ گنابری (3 گل)، لئون گورتسکا، روبرت لواندوفسکی، توماس مولر، لروی سانه و جمال موسیالا حریف را در هم کوبیدند.

بایرنی ها بازی را هجومی آغاز کردند و تنها 8 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل اول بازی رسیدند. ارسال بلند جاشوا کیمیچ پشت مدافعان شالکه به سرژ گنابری رسید و او هم بعد از یک چرخش خوب، با ضربه پای چپ تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

 

1528451

 

در ادامه بازی کمی متعادل شد و بازیکنان میهمان هم تا اندازه ای پیش کشیدند اما در دقیقه 19 این بایرن بود که به گل دوم رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که توماس مولر توپ را پشت محوطه جریمه برای گورتسکا فراهم کرد و او هم با یک ضربه دقیق، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

فشار حملات بایرن ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه فارمن در دقیقه 26 یک موقعیت خوب را از تیم میزبان گرفت، باواریایی ها در دقیقه 30 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای کاباک روی لواندوفسکی در محوطه جریمه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت فارمن، گل سوم را به ثمر رساند.

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید اما در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این تیم بایرن بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت؛ ولی در این نیمه، توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بایرن با برتری 3-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و این بار تنها دو دقیقه برای باز کردن دروازه شالکه نیاز داشتند. روی یک ضد حمله سریع بود که لروی سانه با دروازه بان حریف تک به تک شد ولی فارمن با خروج به موقع مانع گلزنی او شد؛ ولی توپ برگشت به گنابری رسید و او با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

1528452

 

12 دقیقه بعد، گنابری گل سوم خود و گل پنجم تیمش را در این دیدار به ثمر رساند. روی یک پاس پشت مدافعان بود که سانه در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی این بار پیش از رسیدن به دروازه، گنابری را صاحب موقعیت کرد و او هم حساب کار را 5-0 کرد.

 

1528453

 

حملات بایرن بعد از این گل هم فروکش نکرد و در دقیقه 69 این تیم به گل ششم رسید. این بار روبرت لواندوفسکی بود که با یک ضربه رابونای تماشایی، مولر را در موقعیت گلزنی قرار داد و این ستاره آلمانی هم با ضربه ای نه چندان محکم، کار را تمام کرد.

 

1528447

 

این گل هم باعث نشد تا عطش بایرنی ها فروکش کند و در دقیقه 71، سانه اختلاف را به 7 گل افزایش داد. پاس در عمق عالی از کیمیچ، باز هم سانه را با فارمن تک به تک کرد و این بار ستاره سابق سیتی با ضربه ای دقیق، موفق به گلزنی شد.

 

1528448

 

بعد از این گل هم بایرنی ها به حملات شان ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 81، جمال موسیالا توانست گل هشتم میزبان را به نام خود ثبت کند. او که با پاس لواندوفسکی صاحب موقعیت شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه ای تماشایی دروازه شالکه را باز کرد.

 

1528449

 

در دقایق پایانی هم بایرنی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موفق به زدن گل دیگری نشدند و بازی با نتیجه 8-0 به پایان رسید.   

دیدگاه‌ها