کد خبر : 1708780 | 29 شهریور 1399 ساعت 09:40 | 22.1K بازدید | 3 دیدگاه

هت تریک در اولین بازی فصل جدید

درخشش مرد فنجان به دست؛ گنابری، سلطان بایرن

بایرن مونیخ با درخشش استثنایی سرژ گنابری فصل جدید بوندس‌لیگا را با پیروزی 8-0 مقابل شالکه شروع کرد تا برای همه رقبای خود زنگ خطر را به صدا در بیاورد.

درخشش مرد فنجان به دست؛ گنابری، سلطان بایرن

به گزارش "ورزش سه"، آلیانز آرنا دیشب شاهد درخشش شاگردان هانسی فلیک در نقطه شروع فصل جدید بود. جایی که بایرن موفق شد با درخشش سرژ گنابری و هت تریک او در اولین بازی فصل و البته با درخشش ستاره جدیدش لروی سانه و همچنین پاس گل تماشایی رابرت لواندوفسکی یک شب به یاد ماندنی برای هواداران خود خلق کند و البته به همه رقبای خود در آلمان و اروپا نشان دهد که امسال هم با یک غول بزرگ به نام بایرن مونیخ طرف هستند.

 

1528502

 

گنابری اولین گل شب را زمانی زد که هنوز چهار دقیقه از بازی نگذشته بود. ستاره بایرن توپ را دریافت کرده، به زیبایی برگشت و با شوتی عالی دروازه شالکه را باز کرد. بعد از آن لئون گورتزکا و رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی دروازه شالکه را باز کردند تا نیمه اول 3-0 به پایان برسد.

 

1528501

 

1528499

 

با آغاز نیمه دوم بار دیگر نوبت درخشش سرژ گنابری بود که در دقایق 47 و 59 روی دو پاس گل از طرف لروی سانه که اولین بازی خود با پیراهن بایرن را انجام می داد گلهای چهارم و پنجم را هم به ثمر برساند و موفق شود در اولین بازی فصل جدید برای بایرن هت تریک کند.

 

1528500

واکنش گنابری به درخشش دیشبش در حساب توییتری خود

 

گنابری بعد از بازی در حساب توییتری خود پستی منتشر کرد و تصاویری از خود در جریان بازی را در کنار لروی سانه و رابرت لواندوفسکی به اشتراک گذاشت. گنابری در جمله کوتاهی که برای این پست نوشت هم به قهرمانی های مقتدرانه بایرن در فصل گذشته و این شکست بزرگ در شروع فصل جدید هم اشاره داشت.

 

بایرن با درخششی که از سرژ گنابری دید مسلماً به خاطر از دست دادن ستاره اش تیاگو آلاکانتارا که عملاً به لیورپول پیوسته نگرانی نخواهد داشت.

 

 

دیدگاه‌ها