کد خبر : 1708800 | 29 شهریور 1399 ساعت 11:27 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمپین مارادونا برای مقابله با کرونا در آرژانتین

دیگو مارادونا با ارسال پیامی برای مردم آرژانتین از آنها خواست برای کمک به نبرد با اپیدمی کرونا به صلیب سرخ این کشور کمک مالی کنند.

کمپین مارادونا برای مقابله با کرونا در آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه آرژانتین به شدت با بحران کووید19 درگیر است دیگو مارادونا اسطوره فوتبال این کشور با انتشار پیامی خطاب به مردم آرژانتین در اینستاگرام خود از آنها خواست برای کمک مادی به صلیب سرخ این کشور پیشقدم شوند. مارادونا خطاب به ملتش گفت "ما در این مسابقه با هم پیروز خواهیم شد".

 

1528537

 

مارادونا در پیام اینستاگرامی خود نوشت: " بعضی ها هستند که می گویند من نمی خواهم فقط گل بزنم یا حتماً در نوک حمله بازی کنم. اینها کسانی هستند که در همه زمین حضور دارند و برنده شدن تیم برایشان مهم است. من امروز از شما می خواهم اینطور باشید".

 

مارادونا در پیام خود لینکی از صلیب سرخ آرژانتین منتشر کرده که از طریق آن می توان به صورت مستقیم به این نهاد کمک مالی کرد. مارادونا در ادامه پیام خود نوشت: " از طریق این لینک می توانید کمک مالی کنید و به هزاران آرژانتینی که منتظر ما هستند دست یاری بدهید. من به همراه مسئولین صلیب سرخ به ده شهر کشور سفر خواهم کرد تا به کسانی که به کمک نیاز دارند یاری برسانم. ما در این مسابقه با هم پیروز خواهیم شد. به پیش آرژانتین".

 

1528534

 

مارادونا در ادامه این پست تصاویری جذاب منتشر کرده که مسلماً برای آرژانتینی ها قابل توجه خواهد بود.

 

1528539

 

1528535

 

مارادونا تصویری از خود در فینال جام جهانی 1990 در بازی مقابل آلمان غربی را منتشر کرده و در ادامه هم لحظاتی تاثیرگذار از دوران فوتبالی اش را به اشتراک گذاشته.

 

مارادونا همچنین عکسی از خود در کنار وکیلش منتشر کرده که نشان دهنده شروع کمپینی به نام 10 از ده است که برای کمک به نیازمندان طراحی شده است. مارادونا در این عکس هم تابلویی به دست دارد که بر آن لحظات حساس حیات فوتبالی اش به تصویر کشیده شده.

 

1528536

 

 

دیدگاه‌ها