کد خبر : 1708813 | 29 شهریور 1399 ساعت 12:10 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

مغانلو، علیپور، اسدی ؛ در انتظار مهر سبز

ویزا مشکل بزرگ سه لژیونر جدید فوتبال ایران

سه بازیکن فصل گذشته لیگ برتر ایران که انتقالشان به لیگ های اروپایی نهایی شده به دلیل عدم صدور ویزا هنوز نتوانسته اند به تیم های جدیدشان اضافه شوند.

به گزارش" ورزش سه" علی علیپور مهاجم پرسپولیس، شهریار مغانلو مهاجم پیکان و رضا اسدی هافبک تیم تراکتور سه بازیکنی هستند که در نقل و انتقالات تابستانی با تیم های اروپایی به توافق رسیده اند اما به دلیل مسایل اداری و بوروکراتیک هنوز موفق به دریافت ویزا نشده اند.


البته روز گذشته کارلوس پریرا رئیس باشگاه ماریتیمو در صحبت با رسانه های محلی اعلام کرد که ویزای علیپور بعد از دو ماه صادر شده و این بازیکن اوایل هفته آینده (احتمالا دوشنبه) به پرتغال خواهد رفت. این مشکلی بود که مهدی طارمی هم داشت و با وجود اینکه با پورتو به توافق رسیده بود اما دیر صادر شدن ویزا باعث شد که او چند هفته ای را در ایران منتظر بماند.

 

1525153


شهریار مغانلو که با سانتاکلارا دیگر تیم پرتغالی قرارداد بسته است نیز با همین مشکل مواجه است و هنوز ویزایش برای پرواز به این کشور صادر نشده است. 

 

1521262


رضا اسدی هافبک تیم تراکتور نیز که با تیم لاسک از اتریش توافق کرده نیز در حال حاضر پشت کاغذبازی های  مربوط به صدور ویزبا منتظر است. شیوع ویروس کرونا نیز روی روند صدور ویزا تاثیرجدی گذشته ضمن اینکه این بازیکنان احتمالا بعد از ورود به کشورهای مربوطه باید دوره 14 روز حضور در قرنطینه را نیز پشت سر بگذارند.کاری که لژیونرهای دیگر ایرانی نیز مجبور به انجام آن شده اند.

 

1519921

دیدگاه‌ها