کد خبر : 1708856 | 29 شهریور 1399 ساعت 14:36 | 28.5K بازدید | 3 دیدگاه

فهرست بارسا برای خوان گامپر با دو غایب بزرگ

بارسا امشب در نوکمپ و در جام خوان گامپر به مصاف الچه خواهد رفت.

فهرست بارسا برای خوان گامپر با دو غایب بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب و در ورزشگاه خالی از تماشاگر نوکمپ به مصاف الچه خواهد رفت. دیدار جام خوان گامپر که مثل همیشه آخرین بازی پیش فصل بارسا محسوب می شود.

بارسا تاکنون در دو بازی دوستانه برابر ناستیج و جیرونا به پیروزی دست یافته و به دنبال پیروزی بر الچه برای بالاتر بردن روحیه خود پیش از ورود به لالیگاست. بارسا هفته بعد در نوکمپ میزبان ویارئال است.

 

 

1528641

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا برای بازی امشب بازهم روی نام لوئیس سوارز و ویدال قلم قرمز کشید و نکته مهم دیگر، غیبت ریکی پویج هافبک جوان و آینده دار این تیم است.

سوارز که وضعیت ماندنی شدنش در بارسا در هاله ای از ابهام است و در فهرست مازاد کومان قرار دارد، در دو بازی قبلی بارسا نیز غایب بود. دو هفته دیگر نقل و انتقالات به اتمام می رسد و اگر سوارز به تیمی دیگر منتقل نشود، طبق وعده کومان به ترکیب تیم باز خواهد گشت.

همچون سوارز شاهد غیبت آرتورو ویدال نیز هستیم. ستاره شیلیایی بر سر فسخ قرارداد به توافق رسیده و قرار است به زودی راهی اینتر شود. در مورد غیبت ریکی پویج هم گفته می شود این تصمیم فنی خود کومان بوده است.

از تازه های فهرست بارسا می توان به آنسو فاتی اشاره کرد که با رفع مصدومیت امشب می تواند به میدان برود. میرالم پیانیچ خرید جدید بارسا هم در فهرست حضور دارد و اولین دقایق حضورش در ترکیب بارسا را تجربه خواهد کرد.

 

 

1528640

دیدگاه‌ها