کد خبر : 1708880 | 29 شهریور 1399 ساعت 16:52 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

بایرن و رکوردی تاریخی؛ فقط یک گل کم بود

بایرن مونیخ تنها یک گل با رکورد بهترین شروع تاریخ در پنج لیگ برتر اروپایی فاصله داشت.

بایرن و رکوردی تاریخی؛ فقط یک گل کم بود

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید نزدیک بود رکوردی که از سال 1955 حفظ کرده بود را از دست بدهد. بایرن وقتی جمعه شب بوندسلیگا را با پیروزی 8-0 مقابل شالکه شروع کرد، به شکل خیلی جدی آن رکورد را تهدید کرد.

 

 

1528452

 

 

باواریایی ها به لطف گل های گنابری (سه گل)، گورتسکا، لواندوفسکی، مولر، سانه و موسیالا پیروزی 8-0 را به دست آوردند. این یک شروع فوق العاده در لیگ به حساب می آید و کاملا آشکار است که شاگردان فلیک در چه سطحی قرار دارند. قهرمان اروپا رکورد 22 پیروزی متوالی در همه بازی های بوندسلیگا از فوریه را نیز به ثبت رساند.

بایرن نزدیک بود به رکورد اتلتیکو نیز برسد. به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) بهترین شروع را در پنج لیگ برتر اروپایی اتلتیکو داشته و بیشترین گل را در بازی نخست وارد دروازه حریفش کرده است.

اتلتیکو در یازدهم سپتامبر 1955 در متروپولیتانو برابر هرکولس قرار گرفت و با 9 گل مهمانش را شکست داد. سه گل را اسکودرو به ثمر رساند. مولینا نیز هت‌تریک کرد. میگل دبل کرد و یک گل را کویار وارد دروازه هرکولس کرد تا پیروزی درخشانی را تیم آنتونیو باریوس به دست آورد. 65 سال از این جشنواره گل گذشته و هنوز تیمی به رکورد به اتلتیکو دست نیافته است. 

 

 

1528448

دیدگاه‌ها