کد خبر : 1709007 | 30 شهریور 1399 ساعت 11:52 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین رائول در 42 سالگی به باشگاه صدتایی ها رفت

گلر سابق لیگ ایران و کاپ ول نکن‌ترین!(عکس)

مارتین رائول، گلر سابق برق شیراز، مس رفسنجان و گسترش،فولاد، صدمین بازی اش را برای تیم روچا که در حال حاضر در لیگ یک اروگوئه حضور دارد انجام داد.

به گزارش" ورزش سه" مارتین رائول بارلوکو یکی از خارجی هایی است که در ادوار لیگ برتر به فوتبال ایران آمد. او در لیگ برتر هفتم دروازه بان برق شیراز بود، سپس به مس رفسنجان پیوست و بعد از آن برای دو فصل دیگر به برق شیراز برگشت. آخرین تیم او گسترش فولاد بود. مارتین رائول البته مثل خیلی دیگر از بازیکنان خارجی یک پرونده مالی هم داشت و در نهایت شکایتش منجر به کسر امتیاز از برق شیراز شد.


در بازی تیم های برق شیراز و گسترش فولاد نیز در گیری اش با لوکا بوناچیچ در طول بازی و سپس در رختکن یکی از اتفاقات حاشیه ای این دروازه بان بود. رائول زمانی که به ایران آمد 30 ساله بود و جالب است که اکنون با 42 سال سن کماکان در فوتبال کشورش اروگوئه بازی می کند. 

 

1528907


مارتین رائول بارلوکو بعد از خروجش از فوتبال ایران در سال 2012 به اروگوئه رفت و در تیم های رامپلا جونیور، روچا، آتناس دوسن کارلوس ، دیپورتیوو مالدونادو و در آخر بازهم روچا بازی کرد. رائول در آخرین بازی تیم روچا صدمین بازی اش را برای این تیم انجام داد و به همین خاطر پیش از بازی با اهدای پیراهنی که روی آن عدد 100 حک شده بود از او تقدیر شد.

 

1528908


این دروازه بان البته که مدرک مربیگری اش را هم گرفته اما هنوز به بازی کردن ادامه می دهد.

 

1528906

 

دیدگاه‌ها